Mijn dochtertje is altijd een goede eter/drinker geweest en dat is ze nog. Ze heeft eerst borstvoeding gehad en krijgt nu volledig flesvoeding. Meestal 5 voedingen per dag. De laatste tijd is ze zo onrustig tijdens het drinken, ze schopt dat steeds met haar voetjes. Ze drinkt ondertussen wel gewoon door en doet ook niet langer of korter over de fles dan eerst. Meestal wordt ze na een tijdje rustiger. Is dit herkenbaar? Zou ze gewoon hongerig zijn en vinden dat het te langzaam gaat of zou ze ergens last van hebben? Ze heeft overigens geen last van krampjes oid. Meestal boert ze 1 of 2 keer na de fles en dan is het klaar. Spugen doet ze heel weinig.
Hier beweegt geloof ik ook alles tijdens het drinken, fles gaat er in en er uit. Er word gelachen, even over mijn arm geaaid, poging aan mijn haren te trekken enzovoort. Zolang ze goed drinkt zou ik mij er niet druk om maken
Mijn zoontje doet dat ook weleens. Dan kan het twee dingen betekenen: of hij wil niet meer en wurmt zich zo nder de fles uit. Of er zit een boertje dwars. Heeft ze daarna een poepbroek? In het begin poepte hij weleens tijdens de fles en dan gingen die beentjes ook zo heen en weer.
Als ze niet meer wil dan komt de laatste slok er weer uit en dan gaan de lippen op elkaar en gaat ze nee schudden Als ik de fles eruit haal gaat ze huilen en nog drukker doen dus ze wil dan echt nog wel meer! Poepbroek is meestal 'smorgens ('s nachts). Als ze moet poepen onder het drinken dan stopt ze meestal even met drinken, kijkt serieus en kreunt even dus dat is het niet. Boertje dwars zou het kunnen zijn, maar ze vindt het niet echt leuk als ik voortijdig de fles weghaal... geen tijd voor boertje als mevrouw aan het drinken is
Hahaha geweldig van dat nee schudden! Wel lekker duidelijk.... Jeetje wat het dan zou kunnen zijn weet ik niet. Krampjes is t enige wat ik nog kan bedenken maar dan zou ze vast wel huilen ook. Bovendien heeft ze niet echt meer de leeftijd voor krampjes.
Heb je speciale voeding als nutrilon omnio of friso comfort? Missch dat de speen verstopt zit en ze harder moet zuigen om hem weer vrij te krijgen? Anders missch dat het gaatje van de speen te klein is en ze veel moeite moet doen om de voeding eruit moet krijgen?
Ze krijgt de standaard voeding van Kruidvat. Begonnen met speen 1 van Avent maar al snel over op speen 2 en dat gaat prima. Misschien zou ze dan op speen 3 over moeten?