Ik wil graag een hangertje voor aan mijn ketting kopen, die symbool staat voor mijn kinderen. Daar dan ook eventueel hun namen in graveren. Welke hebben jullie gekocht en waar??? Ik wil niet een grote hanger, en hij moet wel mooi blijven. Het is zo moeilijk om van een plaatje te zien hoe hij er in het echt uit zal zien. Alle tips zijn welkom
Ik heb deze! Edit: is wel heel klein plaatje. Dit is de link: Drops of Happiness - 14K Goud met SWAROVSKI® ELEMENTS - MamaKado: alles mooi voor moeders
Via internet gekocht inderdaad. Geen idee waar alleen. Want dat mocht ik van manlief natuurlijk niet weten. Overigens reageer ik vaak op zilver.. Zowel mijn huid als het zilver slaat dan zwart uit... Maar ik draag deze nu sinds half juli eigenlijk dagelijks en hij is nig steeds mooi zilver. Ook de ketting! Zoooo blij mee,
Ik heb deze munt met hanger maar dan zilverkleurig. De munt past ook in de mi moneda hangers en die van mamakado.nl. Achterop is er gegraveerd. Stalen munt small goldplated voet met zirkonia
Ik heb een loving family sieraad zonder namen. Zoiets in zilver met andere ketting: loving family hanger - Google zoeken