Hoi dames, Het begint aardig te vlotten met ons nieuwbouw huis (mag ook wel ivm zwangerschap!). Maar nu zit ik met een probleempje/vraagje mbt de raambekleding. We hebben een schuifpui van 365cm breed bij 260cm hoog en ik heb geen idee wat we hier het beste voor kunnen hangen mbt raambekleding. Ernaast zitten ook ramen die 260cm hoog zijn en 2 hiervan zitten in de zijgevel (dus wil er wel iets voor hebben hangen dat de grote inkijk van de buren wegneemt. Hebben jullie suggesties????? groeten, Miepie ps op de verdieping hebben we ook redelijk grote strookramen (breedte varieert van 45cm tot 350cm en de hoogte is 91cm), nou heb ik hiervoor al zitten zoeken voor raambekleding. Waarschijnlijk worden het plissegordijnen (veel andere dingen gaan niet zo breed). Hebben jullie hier nog goede en goedkope adresjes van (ben al aan t googlen geweest, maar ervaringen zijn altijd welkom!)
Wij hebben voor onze schuifpui twee paneelgordijnen(http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60083318), dus eigenlijk ziet het er zo uit glas, paneelgordijn, glas, paneelgordijn en glas. Hierdoor heb je amper inkijk en niet de geslotenheid van gewone gordijnen.
Wij hebben er gewoon vitrage voor.....en 2 valse gordijnen. Onze schuifpui is onderdeel van de serre dus wij hebben niet direct inkijk omdat we onze eigen tuin inkijken
wij hebben een schuifpui en hebben ook paneel gordijnen geprobeerd..vond het eigenlijk zonde (en voelde me opgesloten door die dingen) ....vind het persoonlijk best gezellig dat je zo de tuin in kan kijken...dus die dingen maar weer snel weggehaald en nu gewoon gordijnen die s'avonds dicht kunnen..maar overdag lekker genieten van al dat groens ..
Ik neem aan dat je een vectorput hebt (verwarming) en dat je dus vrijuit bijvoorbeeld lamellen op zou kunnen hangen. Deze kun je overdag open zetten en 's avonds dicht. Heb je in hele mooie printen, maar zijn ook low-budget bij bouwmarkten te koop.
we hebben geen convectorput, hebben overal vloerverwarming. in principe wil ik geen verticale lamellen, vind ik persoonlijk een beetje 'kil' overkomen, maar wanneer t de beste oplossing blijkt te zijn komen ze er wel hoor! iemand nog andere suggesties? groeten, Miepie
Hoi, Wij gaan binnen nu en een maand verhuizen en krijgen openslaande deuren. Wij kiezen voor shutters, als je bij google shutters aanklikt en dan bij afbeeldingen kijkt dan zie je wat ik bedoel groetjes Ilse