Pff ben net de hele avond bezig geweest ons terras schoon te maken met de hoogedrukspuit. Hadden we al eerder geprobeerd maar toen kregen we alleen pennenstreepjes. Afgelopen weekend had ik ook al alle tegels geschrobd met speciaal spul, wat dus niet werkt! Ons terras is best groot (8x8) dus echt veel werk.. Nu lukte het schoonmaken wel, maar nu zit alles maar dan ook alles onder de modder en groene klodders. De ramen van onder tot boven (en die komen tot op de grond) en de bloempotten, de muren en de kozijnen, echt alles dus... en tot overmaat van ramp, vormen nu overal van die waterplasjes die ik niet weg kreeg. Daar word alles dus nu al weer groen.... neeeeee..... Wie weet wat ik tegen die groene ophopingen kan doen? Of word het modder wat je dan weg kunt vegen? Het terras ligt er namelijk vol mee. Sorry voor het gezeur hoor! Maar ik wordt zo gek van die tegels. Heb er nu al zoooo veel tijd ingestoken.. :x En moest het even kwijt..
alles opnieuw afspuiten van boven naar beneden dan alles van het huis afspuiten naar de tuin of iets dergelijks.
Heb je wel zo'n tegelborstel aan de spuit zitten dan? Wij hebben 2 weken terug ook een vrij groot terras met de drukspuit gedaan, ging helemaal perfect. Eerst met die borstel schrobben, en daarna met de spuit er nog eens overheen. Ik zou nu ook gewoon weer met de spuit er overheen gaan, en dan alles wegspuiten. Succes!