Hoe kom ik telefonisch in contact met Vodafone Klantenservice? Ik wil een abonnement opzeggen maar ik kan nergens een telefoonnummer vinden.. Of moet je daarvoor persé bij Vodafone zitten voor je daarheen kunt bellen?
Helaas dat wordt hem ook niet. Ik word doorverwezen naar 1200.. Dan vanmiddag maar met mijn vriend zijn telefoon bellen..
0900-0940 volgens mij krijg je dan een medewerker aan de lijn. https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon.shtml
Als ik op die site kijk krijg ik geen contactgegevens te zien,niks.. Gedoe allemaal zeg. Tnx iig voor het nummer,ik zal zometeen even bellen
Oh ik zie het idd, als je bij t balkje ik 'kies' en dan 'ik heb een abbonnement' klikt, dan zie je de telefoonnummers. Je moet dan 1201 hebben, het nummer 1200 is een zelfservice nummer zeg maar, krijg je alleen maar een bandje te horen
Haha ik heb al 1201 gebeld en dan krijg ik te horen dat ik dat nummer niet met mijn toestel kan bellen Ik bel vanmiddag wel gewoon met de telefoon van mijn vriend, hij heeft namelijk Vodafone.
Abonnementen moet je sowieso schriftelijk opzeggen, en kan alleen gedaan worden door degene op wiens naam het abbonement staat
Dat is echt achterhaald. Abonnementen mag je tegenwoordig ook gewoon telefonisch opzeggen. Althans, bij mij was het geen probleem.
Krijg je dan papieren thuisgestuurd? Of kan ik beter naar de winkel gaan waar ik het abonnement heb afgesloten?
Abonnementen kan je idd telefonisch of via myvodafone opzeggen. Zelfs als het abonnement niet op jouw naam staat. In dat geval moet je een wachtwoord afspreken dat bij vodafone bekend is, dus de abonnementhouder. Ik heb in januari opgezegd dus mijn ervaring is redelijk recent.
Bel 0900-0940 en maak een keuze in het menu: Optie 2: vragen over abonnementen Dan keuze 3: abonnement opzeggen. Dit staat gewoon op de site bij contactgegevens. Je selecteert " ik heb een abonnement", kiest vervolgens "met een vaste telefoon" en je ziet het telefoonnummer en een linkje naar het keuzemenu. Er staat trouwens ook een opzegformulier op de site. Gebruik de zoekfunctie en zoek op "opzeggen".