Vodafone Klantenservice

Discussie in 'De lounge' gestart door Talvi, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hoe kom ik telefonisch in contact met Vodafone Klantenservice? Ik wil een abonnement opzeggen maar ik kan nergens een telefoonnummer vinden.. Of moet je daarvoor persé bij Vodafone zitten voor je daarheen kunt bellen?

2. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

0800-0560
    Kan je bellen als niet bestaande klant van Vodafone

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Helaas dat wordt hem ook niet. Ik word doorverwezen naar 1200.. Dan vanmiddag maar met mijn vriend zijn telefoon bellen..

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Als ik op die site kijk krijg ik geen contactgegevens te zien,niks.. Gedoe allemaal zeg. Tnx iig voor het nummer,ik zal zometeen even bellen :)

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Oh ik zie het idd, als je bij t balkje ik 'kies' en dan 'ik heb een abbonnement' klikt, dan zie je de telefoonnummers. Je moet dan 1201 hebben, het nummer 1200 is een zelfservice nummer zeg maar, krijg je alleen maar een bandje te horen ;)

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Haha ik heb al 1201 gebeld en dan krijg ik te horen dat ik dat nummer niet met mijn toestel kan bellen ;) Ik bel vanmiddag wel gewoon met de telefoon van mijn vriend, hij heeft namelijk Vodafone.

9. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Abonnementen moet je sowieso schriftelijk opzeggen, en kan alleen gedaan worden door degene op wiens naam het abbonement staat

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Er onder staat een balkje: bellen vanaf een vaste lijn oid daar staat dat 0900 nummer

11. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Dat is echt achterhaald. Abonnementen mag je tegenwoordig ook gewoon telefonisch opzeggen. Althans, bij mij was het geen probleem.

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Krijg je dan papieren thuisgestuurd? Of kan ik beter naar de winkel gaan waar ik het abonnement heb afgesloten?

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Voor zover ik weet moet het bij Vodafone nog steeds schriftelijk, maar ik kan het mis hebben

14. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Abonnementen kan je idd telefonisch of via myvodafone opzeggen.
    Zelfs als het abonnement niet op jouw naam staat. In dat geval moet je een wachtwoord afspreken dat bij vodafone bekend is, dus de abonnementhouder. Ik heb in januari opgezegd dus mijn ervaring is redelijk recent.

15. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Bel 0900-0940 en maak een keuze in het menu:
    Optie 2: vragen over abonnementen
    Dan keuze 3: abonnement opzeggen.

Dit staat gewoon op de site bij contactgegevens.
    Je selecteert " ik heb een abonnement", kiest vervolgens "met een vaste telefoon" en je ziet het telefoonnummer en een linkje naar het keuzemenu.

Er staat trouwens ook een opzegformulier op de site. Gebruik de zoekfunctie en zoek op "opzeggen".

16. Talvi

Talvi Niet meer actief

Heel erg bedankt!! Opzeggen was trouwens optie 4 :p

17. Talvi

Talvi Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties,het is gelukt :D

Deel Deze Pagina