Klik op het linkje voor de folder; Kruidvat Voordeelkrant 24 mei t/m 5 juni 2011 - Powered By Publitas
3x raden wat ik ga doen dinsdag! hahaha ben sowieso al gruwelijk shop verslaafd deafgelopen paar dagen dus dit komt mooi uit
Voor mij ligt het al apart, maar dat komt omdat ik er werk. Zullen die wikkeldoeken wat zijn voor in de winter? Wij krijgen een novemberkindje en voor de nachten lijkt het me wel lekker warm
Leuk! Ze kunnen niet in die wikkeldoeken slapen 's nachts hoor, als ze dan het hoofdje draaien dan ligt het neusje in de doek.
Wij hebben ook zulke slabbetjes, ik vind ze ideaal. Er komt geen haar tussen en ze sluiten altijd wel goed aan.
wij hebben zulke slabbertjes ook, met klitteband in haar nekje schuurt het open maar das voor ieder kindje anders denk ik.. balen dat ik nu een week op vakantie ga wnat er zitten leuke spulletjes tussen
Leuk !! Wij zijn nijntje Fan. Die pyjama is helemaal leuk !! Bootje en bal hebben we onlangs al bij de trekpleister gekocht. Ik ga morgen even kijken voor de slaapzak en pyjama !!
ohhhh die pyama!! die wil ik !! ach nee zal wel niet in mijn maat zijn hahah dan maar voor me jongste