Hey meiden Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi kapsel. Voorheen had ik het altijd kort met wat gel gestyled, lekker makkelijk Maar het is altijd hetzelfde en ik wil wel eens iets anders. Heb het vorig jaar toen we getrouwd zijn iets langer gehad gehad, zo tot aan m'n oren ongeveer, zo wat meer een stijle carré met pony. Vond dit eigenlijk niet mis, maar met de bevalling en zomer in aantocht, lekker kort laten knippen. Maar laatste coupe vind ik iets minder geknipt. Speel ook al even met het idee om het eens te verven of een kleurshampoo? Heb beide nog nooit gedaan, was eigenlijk tevreden van mijn kleur. Maar nu dus ook niet meer... Heb op internet al wat kapsels gevonden die ik leuk vind. Maar ik overweeg ook eens om naar een andere kapper te gaan. Zo'n een grotere keten zeg maar, waar je niet altijd een afspraak voor hoeft te maken. Ga nu bij ons in het dorp bij iemand, hele leuke mevrouw. Ook altijd tevreden geweest. En qua kleur kiezen... Pfff Ben nu vrij donker blond en heb een lichte huidskleur. Wie o wie kan mij tips geven!
Het nadeel van een natuurlijke blonde kleur is dat je echt met kleine stapjes je haar moet verven. Niet ineens naar bruin/donkerbruin, want je hebt een kans dat het dan groenig wordt Wat voor lengte is je haar nu precies? Misschien een idee om eens extentions te nemen?
Ja aan extentions heb ik ook al gedacht. Maar is dat niet verschrikkelijk duur? Mijn lengte is niet zo heel erg lang. Ga eens proberen of ik ongeveer de coupe vind die ik nu heb. Want plaats liever geen foto's van mezelf... Nu, mijn kleur is donker blond, dus niet licht. Heb in m'n puberteit eens willen laten verven, heel erg zwart met blauwe schijn, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb! Zo bordeaux-kleurig vind ik ook een mooie kleur, maar dat gaat misschien te fel afsteken met m'n bleek velletje? En de voor- en nadelen van verven tov kleurshampoo, weet iemand die?
Kleurshampoo is ideaal als je eens iets wilt proberen. Maar soms zit het langer dan je zou willen. Vaak staat er op de verpakking, geschikt tot 10 wasbeurten, maar dan zit je er feitelijk 30 wasbeurten aan vast Bene there, don that!! (antiroos shampoo zorgt er wel voor dat je kleur eerder weg is, of vervaagt). Extentions hoeven niet duur te zijn. Als je gewoon goed op google zoekt, kom je verschillende soorten tegen die misschien interessant kunnen zijn. Je hebt ook van die 'matten' die je in laat vlechten zeg maar Zo lijkt het aan de onderkant lang, en is het net of je grove lagen in je haar hebt. Deze kan je bijvoorbeeld ook in een andere kleur doen, dat is ook heel speels, maar je moet er wel van houden Maar als ik in jouw schoenen stond, als je gaat verven, doe dan geen bordeaux rode kleur gelijk, maar ga 1 tintje donkerder.... Ik heb lang haar, heb het altijd donkerbruin, maar altijd met verschillende kleurtjes erdoor zeg maar. Dan weer blond erdoor, dan weer rood of soms zwart Geeft nét dat beetje extra Maar mail me gerust een foto hoor
Brown hair color for a bob with ends that are strongly textured and styled to bend outward Dit is mijn (natuurlijke) kleur op dit moment, zo ongeveer.
Agyness Deyn look hairstyle with a touch of hair over the ears En dit is qua lengte ongeveer mijn lengte. Maar krijg dat ook nooit zo mooi als de kapper. Hoe doet iedereen dat toch???
Mmmz, de kleur komt eerder in de buurt van licht bruin. Dat scheelt dus weer. Je lengt is een vervelende lengte eigenlijk. Voor extentions zou het bijna te kort zijn. Of je moet vrij korte extentions nemen tot bijvoorbeeld je schouder. Dan kan je het nog leuk in model krijgen, maar voor langer haar zou het niet echt geslaagd zijn denk ik. Wat wel leuk zou zijn is er misschien een soort van Coupe du Soleil doen met een donkere spoeling. Zo doe je in ieder geval niet je hele haar mocht het niet mooi zijn... en toch is het speels. Misschien een scherpere pony?
Ja 't is een vervelende lengte. Te lang voor echt kort en te kort voor wat langer. Wist trouwens niet dat voor extensions je haar ook een bepaalde lengte moest hebben. Coupe de soleil is dan enkel de bovenste laag kleuren?