Hoi iedereen, Na al jaren de provider ziggo te hebben met af en aan storingen en toestanden zijn we er nu zo klaar mee! Nu zit er iets in het modum niet goed en hebben we sinds gisteravond geen internet, tv en telefoon meer. Heb hierop contact gehad met ziggo en mag blij zijn als ik woensdag de nieuwe spullen heb. Niet echt handig als je internet gebruikt voor je werk en maandag gebeld gaat worden door het ziekenhuis voor je dochter. Ik vind voor die 100 die wij maandelijks betalen aan meneer ziggo dat we toch wel iets meer service mogen hebben dan continu storingen en telefoontjes te moeten plegen omdat we dan weer eens geen telefoon hebben en dan doet het internet het niet. Ben er dus helemaal klaar mee en we willen nu dus overstappen naar een andere provider. Welke hebben jullie en wat is daar jullie ervaring mee? Ben benieuwd!
Hier upc en bevalt prima. Soms werkt on demand niet. Maar dat gebruiken zeer zelden We hadden storing en kregen de volgende dag en nieuw kasje voor de tv
Wij hebben upc alles in 1 pakket. Met sport 1 en kidszone en my prime we betalen 105 euro. Kunnen 4 programma's tegelijk opnemen. films huren ook. Soms doer hij het niet maar dan gewoon knopje achter op horizon box keer aan en uit en hoppa doet het weer
Upc is geweldig voor alles behalve internet. UPC is geweldig als het werkt, TV is goed. Veel storingen. Wilt niet goed meewerken. TV storingen heb ik al een tijdje niet meer gehad alleen om films te huren en ons internet doet het (WEER) niet. Dan betalen wij toch flink iedere maand en toch doet hij het nooit op de snelheid dat wij betalen XS4ALL heb ik alleen maar lof over, baal dat hun minder TV opties hebben. Altijd goed snel internet, stabiel internet, betrouwbaar internet. Goede klantenservice. Eerlijke, snelle klantenservice. UPC is wel sneller dan XS4ALL als het werkt.. maar dan zit je met een grote als.
Ik heb UPC Horizon, dus digitale tv en modem in 1 kastje. Ik heb nauwelijks storing gehad. Ben er best wel over te spreken. Maar ja, ik betaal dan ook zo'n 85 pm. Of het het waard is? Dunno
Wij hebben ook UPC, in het begin met de nieuwe on demand box heel veel problemen gehad, maar die zijn nu gelukkig weg. Internet doet het prima, we hadden voorheen een modem en de on demand box beide hadden wifi maar verstoorde elkaars werking. Dus sinds kort de modem weg gehaald en we hebben nu nog beter internet. Ik moet zeggen we zijn nu wel tevreden met UPC maar had het me vorig jaar gevraagd en ik had het je afgeraden.
Ongelooflijk... Ik heb uitgerekend nu een UPC storing. Digitale tv flikkert de hele tijd en glitters/sneeuw
Hier ziggo en nooit problemen. ja, 1x de modem maar ik had ook meteen de volgende dag een nieuwe. heb ook telfort gehad en dat was 1 en al ellende.
Hier KPN en moet even afkloppen maar nog nooit problemen gehad. Nadeel van UPC is dat het via coax komt en niet via adsl lijn. Glasvezel blijft hetzelfde als met anderen.
Jeetje wat betalen jullie allemaal veel! Wij hebben caiway en betalen nu nog 25,- pm voor internet, tv en telefoon. Dit wordt binnenkort omgezet naar glasvezel en gaan dan 45,- pm betalen. Nooit storingen en altijd snel internet.
Nou ik kan je vertellen neem geen KPN, die is net zo slecht. Wij zitten dus sinds gisterenavond ook zonder tv, (internet doet het nog wel, telefonie hebben we niet) en ze kunnen ons op dit moment niet helpen.. woensdag komt er pas iemand langs.. en dan is het nog de vraag of het dan wel opgelost kan worden. Dit is al de 2e keer met kpn want sinds april zijn we verhuisd en toen hebben ze het niet goed aangesloten op ons nieuwe adres waardoor we toen dus ook 2 weken zonder tv en internet zaten.. en nu dus weer gezeik. Wij zijn er klaar mee, KPN komt onze neus uit! Moet wel zeggen in ons vorige huis nooit gedoe gehad met KPN. we hebben nu gewoon pech
Hier Ziggo, maar nooit problemen. Ik lees dat je het ook zakelijk gebruikt. De aansluiting die je nu hebt is een particuliere aansluiting. Voor zakelijke klanten hebben ze een betere SLA (Service level agreement) en heb je recht op schadevergoeding als de verbinding wegvalt.
KPN, nooit gedonder meer gehad.. Hiervoor hadden we UPC en dan hadden we regelmatig een storing, maar dat ligt geloof ik ook aan het gebied hiero.. Met KPN op een vrijdagavond een stukke tv-ontvanger gehad en zaterdagochtend 08.00 stond er iemand op de stoep met een nieuwe..
Wij hadden eerst XS4L, toen zijn we juist overgestapt naar ziggo, omdat we maandelijks dan gewoon goedkoper uit waren. Nu zijn er alleen maar problemen met Ziggo, modum wat niet goed werkt, waardoor er soms gewoon dagen geen internet is, ook de wifi pakt hij niet. Vervolgens is de decoder van de tv stuk, alweer, 2de in een half jaar tijd, en een nieuwe opsturen? Nee dat doen ze niet. Ben er zelf ook helemaal klaar mee, Helaas zit ik vast aan een contract en kan ik dus niet zomaar overstappen! Ik hoop dat jij wel een goede provider vind.