Hoi allemaal, Ik weet dat ik erg vroeg ben met de planning 😆 Maar wat mag er absoluut niet ontbreken bij een kerst brunch?! Het is voor 10 personen.. Alvast bedankt voor jullie hulp...
en poedersuiker Mmmmmmmmm!!! Goede koffie en verschillende soorten thee. Maak een grote kan smoothie met rood fruit.
Voor de hartig kun je ook van die rolletjes maken met zalm. Zo'n wrap met Philadelphia, bieslook en gerookte zalm erop. En dan oprollen en in plakjes snijden. Verschillende soorten luxe broodjes met allerlei soorten beleg en van die schaaltjes met jam.
Croisantjes met ham en kaas . Brunche broodjes gekookte ei. Me moeder had vorige x gebakken ei en die af gemaakt met zalm en roomkaas
Wij brunchen meestal met verschillende luxe broodjes,roomboter, vers gesneden beleg, feeststol, eitje, gerookte paling en zalm, rauwkost, vers fruit en altijd iets warms, of ragout, kroketjes, of soepje. Lekker wijntje voor de liefhebbers en vers vruchtensap.
Ja, lekker, wraps! Je kan ze met allerlei dingen beleggen, bijvoorbeeld met ham, monchou en een uitje of met kipfilet, roomkaas, sla en komkommer. Ik google voor dit soort dingen vaak op high tea recepten of brunchrecepten. Dan kom je vanalles tegen.
croissants diverse broodjes feeststol mini sauzijcen en kaasbroodjes kleine cupjes met ragout quiche gevulde wraps bananenbrood bonbons gevulde eieren brownies diverse beleggen kaasplank zalm en paling vruchtensap
Kerststol! Die sowieso. Verder luxe broodjes, tulband met rozijntjes of panettone, puddingbroodjes of scones met room, wentelteefjes of flesnjes, vers rood fruit, verse jus, goede thee en koffie, eieren (geklutst, gekookt, gepocheerd?), de lekkerdere soorten beleg, dus misschien speciale ham, of brie, jams, salades, echte roomboter enz. Je kunt zelf mini sandwiches maken, zoals bij een high tea, met zalm en creamcheese, of mozzarella, tomaat en basilicum. Een breekbrood met kruiden en olijfen. Kerstkransjes erbij... Ik krijg nu zo'n trek!
Scones? Vinden wij altijd heerlijk als luxe ontbijt. Verder lekkere broodjes, mini sandwiches. Quiche. Sapjes