raar ademen

Discussie in 'Verzorging' gestart door shanka, 21 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    hallo mijn zoontje van bijna 4 maanden heeft sinds gister een rare adem net alsof er slijm achterin vast zit en een beetje knorig geluid uit ze neusje.
    hij hoest ook af en toe en lijkt dan net of hij ergens in stikt.
    wat denken jullie is hij verkouden en moet ik gewoon voor een hoestdrankje kijken of moet ik hiermee langs de huisarts

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Moeilijk te zeggen zo. Maar als jij echt het idee hebt dat hij er bijna in stikt zou ik toch even gaan morgen. Mocht het wel niets zijn dan ben jij tenminste gerustgesteld !

3. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ja aleen waneer hij hoest dan lijkt het vast te zitten en begint ie ene beetje te kokhalzen verder gaat het wel goed

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ga voor de zekerheid gewoon even langs de HA, vooral omdat je kindje nog zo jong is. Kwaad kan dat niet, toch?

5. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ben net bij de doksterspost geweest omdat vooral mijn vriend erg bezorgd was en ze konden niks horen ook niet dat er slijm vast zat dus alles was goed.
    kan wel druppeltjes of luuf gebruiken om het wat te verzachten maar is niet nodig.
    idd geval bedankt voor jullie antwoorden

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wat fijn dat het niets ernstigs is!

Wanneer kleintjes neusverkouden zijn wil het slijm nog wel eens naar de longetjes zakken, het ophoesten is dan meestal wat lastiger.

Je mag luuf voor baby's gebruiken en wat ook wil helpen is de douche heet aanzetten en dan met je kindje in het vrijgekomen stoom gaan staan..

Beterschap!

Deel Deze Pagina