Raar als kind 1 dag naar kdv gaat EN psz?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MissyZuilen, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij hebben na een gesprek toch besloten het niet te doen.
    In iedergeval voorlopig niet..
    Wie weet als we ooit in de toekomst een 2e kindje krijgen het dan wel anders/zwaarder zal zijn.
    Maar ik vind het toch teveel heen en weer gerace en hem uit zijn oude ritme halen.
    Dan zou ik uiteindelijk alleen op de dinsdag iets met hem kunnen ondernemen en verder zie ik hem niet.
    Ik snap dat veel mensen ervoor kiezen hoor en als het 1 ochtend zou kunnen zou ik het zeker doen.
    Maar vind woe/do en dan 1 ochtend en 1 middag toch uiteindelijk niet praktisch nu we er goed over hebben gepraat.
    Zeg alleen lekker niks tegen schoonmoeder, want die denkt dan nog dat we t hebben besloten om haar. :p

2. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hoi!!

Informeer anders even of bij je KDV niet een drie+ groep ( of zelfs een twee+ groep) is! Dit is op het KDV van mijn dochter wel, en dan gaan de kinderen van de verschillende groepen die drie jaar of ouder zijn samen naar een aparte ruimte en doen daar exact de dingen die ze op een PSZ ook doen ( kring, boekjes voorlezen, samen buiten spelen, knutsels maken). Als dat zo is kun je denk ik beter een extra dag KDV afnemen, ook ivm de tegemoedkoming in de kosten. Als ik de prijzen van de PSZ hoor, nou die liegen er ook niet om.....

Mijn dochter mag er straks op alle 2 ochtenden dat ze op het KDV zit heen, lijkt me heel leuk!!!

Deel Deze Pagina