Justin word 7 Maart 3 jaar alweer!! We vieren dat a.s. Zondag met de hele familie. Gisteren samen op internet gezocht wat hij wilde hebben voor zijn verjaardag. Ineens kwamen we op een site van playskool en hij zag dit filmpje YouTube - Kota the Triceratops - Playskool Helemaal door het dolle die Justin. Maarrrrrr hij is niet te koop in Nederland,alleen in Amerika en schrik niet 399 dollar. OMG Toevallig een advertentie op MP van Kota the dino en ik bellen in de gang.......was die dag opgehaald en verkocht Ik probeerde het rustig aan Justin uit te leggen,maar hij barste echt in snikken uit. Gisternacht heel internet afgezocht,toevallig zag een oude advertentie op kapaaza.be. Kota the dino te koop. Denk bij mezelf kan het wellicht proberen en warempel de adverteerder mailde terug!!! Mijn man is om 18.00 vertrokken en heeft dik 2,5 uur heen gereden en weer terug. Ooooooooooh hij is zo leuk,hij staat op zolder met een deken erover heen en morgen ga ik hem inpakken. Ben zo benieuwd naar dat smoeltje Zondag
Oh, wat een vreselijk ding maar wat leuk dat je zoontje 'm zo leuk vindt (hopelijk blijft ie dat ook vinden want naar mijn idee is de lol erg snel van zo'n ding af). Ik kan me voorstellen dat je enorm uitkijkt naar de verjaardag en jullie zijn echt heel lieve ouders dat jullie er zoveel moeite voor gedaan hebben! Veel plezier!
Ahh wat geweldig dat jullie zo enorm veel moeite hebben gedaan om hem te krijgen! Ik vind em wel cool Denk zeker dat je zoontje enorm blij zal zijn!
Oh geweldig dit moet ik mijn dochter maar niet laten zien . Beweegt hij nou ook vooruit of blijft die stilstaan?
Hij staat gewoon stil,maar hij is zo leuk hahaha. Net nog even boven gekeken,maar hij reageert ook echt op je stem.
Gaaf ding he Ik heb hem hier in Leiden in de winkel zien staan, zo'n speciale gadget winkel. Ik wilde hem ook kopen maar die dingen zijn echt onwijs duur. We verwachten wel foto's he!
Leuk dat jullie een cadeau naar wens hebben gevonden, hoop dat hij er straks veel mee zal spelen. Pfff 5 uur rijden voor een cadeau had zelf wat anders gezocht en nooit op internet gaan zoeken met mijn kind
Vond dat hij het verdiend had Zoveel medische ellende gehad in de afgelopen 3 jaar.............. Speciaal kindje verdiend een speciaal cadeautje.
Oh..ik vind m echt vreselijk....maar ja, als je zoontje m maar leuk vindt. Wel jammer dat je m al hebt verteld dat je t ging zoeken op MP; dochter krijgt hier nooit te horen wat ze krijgt.
Wat een gave Dino..... erg leuk. Mijn dochter zal er nachtmerries van krijgen, maar snap wel dat je zoontje hem wel helemaal geweldig vindt. Jammer dat hij niet kan lopen. En wat een vader en moeder liefde dat jullie er zoveel moeite voor doen om hem te kopen
Nog nooit zo'n grote dino gezien, gaaf dat je 1 te pakken heb gekregen. Heeft hij wel verdiend naar al zijn tandjesellende. Ik zag zijn koppie en dat topic kwam weer boven drijven in mijn hoofd. Hoe gaat het nou met hem trouwens??
tjeeuuhh, wat een eng ding om te zien zeg brrr. nee, die komt er hier niet in. mijn zoon zou gillend gek worden denk ik zelfs ik vind um al niks. ik ben benieuwd hoe jou zoon gaat reageren als hij daadwerkelijk in huis staat zondag.
Wat lief dat je het vraagt. Het gaat redelijk goed nu met hem. Helaas nog 2 slechte hoektanden maar word allemaal goed in de gaten gehouden verder. De metalen kronen zitten nog in zijn mond en die blijven daar ook zitten tot hij gaat wisselen. Inmiddels zit Justin op een speciale peuterspeelzaal. Op de reguliere peuterspeelzaal trok hij het niet mede door zijn trauma's Op deze school waar hij nu zit heeft hij het heel goed naar zijn zin en de leidsters zijn stapelgek met hem Hij heeft onlangs een son test gehad dat is een een IQ test en daaruit is gebleken dat Justin hoogbegaafd is. Het streven is dat Justin uiteindelijk wel weer naar de reguliere school gaat,maar voorlopig zijn we daar nog lang niet.
Jammer om te lezen dat het leed nog niet helemaal voorbij is. Wel fijn om te horen dat hij vooruit ga, wil hem alvast een fijne verjaardag wensen
ja zonde wat sommige mensen er zomaar neer kunnen zetten ......... een hele fijne dag zondag en hopelijk geniet hij zoals jij het hier schrijft je enthausiasme ( moeilijk woord haha ) springt er duidelijk uit !!! echt top dat jullie dat doen voor jeullie kids
Ik ben heel benieuwd naar zijn reactie Super cool dat hij denkt dat het je niet gelukt is maar je het toch stiekem voor elkaar hebt. Dan is de verrassing extra groot! Is hij de gene met de trauma's bij de tandarts (slechte tanden door veelvuldig gebruik van antibiotica?)? Ik meen me een topic te herinneren...