Kweet niet of hij al genoemd is..maar pindakaas met fruithagel! mmmmmmmmmm...lekker zoet en knapperig!
Ieeuww! Pindakaas ga ik dus echt van nekken! Vroeger at ik altijd muisjes op brood, weet je wel die gekleurde dingen van suiker, of basterdsuiker, omdat dat zo lekker zacht op brood was .... gelukkig ben ik nu niet meer zo'n zoetekauw! Kaas op 1 sneetje, af en toe chocopasta op ander sneetje, maar heb zelden een pot in huis. s'zomers wel aardbeien met suiker op witbrood, maar dat is geloof ik niet zo raar!
mijn zwager eet krentebollen met kaas en dikke laag mosterd. Nou daar ga ik echt van over me nek. Dit vindt ik een raar combinatie niet dan? Lover
Nee hoor, lekker! Mijn schoonvader eet krentebollen met een zacht gekookt ei, dat vind ik veel gekker!
hahahahaha geweldig wta een topic... ik ga die toste met appel en kaas en kaneel proberen! echt wel! morgen meteen! hihi tja ik eet geen hele gekke combi's dacht ik; **Pindakaas met komkommer **pindakaas met suiker **Kaas met jam **kaas met stroop **Kaas met hagel! {mmmmm} **kaas met mosterd of mayo verder niks geloof ik hihi getsie en mijn moeder doet iets; *leverworst met stroop! bah das smerig! jasses weet je wat wel lekker is maar geen boterham beleg.... mmm een zak chips {gewone} en een reep chocolade naar binnenwerken! gewoon lekker gecombineerd! mmmm of bugels die chips weet je wel, volduwen met lekker kruidencreme mmmmmmmm zo nu ga ik stoppen wan ik meot me toestenbord gaan afvegen!
Hmmmm broodje pindakaas met hagelslag...... Ze mogen me er voor wakker maken, zo lekker vind ik het! Broodje snickers vind ik een goeie, die ga ik onthouden! Kus, An
pindakaas met: jam suiker vlokken pasta... kaas met jam! mmm kaas met pindakaaas.. chocopasta met banaan! och, dat is zo heelrijk!
onderstaande lijst heeft niks met de zwangerschap te maken, zijn al levenlange verslavingen van mij -krentenbol, met dik boter en kaas -broodje kaas met stroop -broodje kaas met jam jammie!
Exact hetzelfde hierzo. eerst een paar chipjes daarna wat chocolade. Heerlijke combi. En buggles met danish chef(alle smaken trouwens) heeerlijk, Wat ik verder heerlijk vind, een krentenbol met chocopasta, broodje eierbal, en een broodje met ei, en zelfgemaakte pindasaus, die van mij is lekkerder dan uit de winkel. (nee ik ben niet arrogant ) Groetjes Marieke
Gatverrrrr Geen topic voor misselijke zwangeren onder ons! Ik vind het allemaal walgelijk wat hier beschreven wordt, alleen die combinaties al.....ik lees met verbazing. Nee hoor, ik ben maar saai. Ik luswel pindakaas, maar zonder iets, ook geen boter, en alleen op bruin brood. Krentebol? Alleen boter. Tja, saai dus, maarre...eet smakelijk,hoor. groetjes Patricia
JA! soms zelfs pindakaas, pasta EN hagelslag haha... Er is ooit een duopot pasta met pindakaas geweest in de winkels maar denk ik niet goed aangeslagen bij iedereen.... heerlijk! haha
Ik eet zelf ook al me hele leven een rare combo de meeste zullen wel zeggen bah bah maar wacht tot je het een keer gegeten hebt. Banaan op brood met peper zout en mayonaise. Echt om me vingers op te eten zo lekker