Na de 4de IUI, en al weer 2 jaar aan het proberen, vandaag weer ongesteld geworden. Had het even nodig het van me af te schrijven Verlangen .. Op een bepaald punt in je leven komt er een verlangen. Een verlangen naar iets wat er nog niet is maar wat je hopelijk heel snel zal vangen. Je gaat er voor en doet er alles aan om er voor te zorgen Het verlangen voor je zelf te waarborgen Keer op keer en nog maar weer een keer Heel snel blijkt het niet te gebeuren en ook na een langere tijd blijf je treuren Dan begint de malle molen waar je nooit van verwacht had in terecht te komen. Je begint hoopvol en vol vertrouwen Maar langzaam aan gaat dit afbouwen De hormonen die je elke keer weer doen geloven Door je iets te laten voelen maar niets beloven Je gevoel gaat van hoopvol en afwachtend Door naar twijfel en verdrietig maar je blijft smachtend Ik moet blijven geloven dat op een dag Er ook een wonder voor mij verschijnen mag
Dankje Juudje, Jij gefeliciteerd! Het geeft mij weer een beetje hoop om te zien dat het voor jou is goed gekomen na het lange wachten. Fijne zwangerschap. Groeten,