Kan het nog?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meiske80, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hey meiden, ik had vanmorgen een postieve test in mijn handen.. maar ook sinds twee dagen bloedverlies. Vanmorgen bij de huisarts geweest, en die heeft naar mijn bbm gekeken. Hij zei dat die er mooi gesloten uitzag en hij zag geen bloed. Nou, ik wel... Niet heeeel heftig maar wel de hele dag door donkerroze. De ha dacht dat het van de innesteling kon zijn...
    Eerlijk gezegd geloof ik hem niet. Het rare is dat mijn NOD 13 november was, ik 16 nov twee dagen bloedverlies heb gehad en toen was t klaar. Daarom dacht ik aan een vroeg ei, deed een ovu test en die knalde! Na een vraag hierover op t forum, kreeg ik als advies om een zwangerschapstest te doen. En die was dus positief. Maar dat bloed, kan toch niet goed zijn?? Ik voel ook wat krampjes. Wie kan mij helpen of heeft dit ook gehad??

2. pluizebeestje

pluizebeestje Actief lid

25 aug 2010
    116
    0
    0
    huishoudhulp
    Belgie Meerhout
    ik zit in hetzelfde schuitje als jij en vraag me ook vanalles af dus ik lees benieuwd mee zucht

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Mooi kak... hopelijk heeft er iemand nog goed nieuws voor ons ;)

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    iemand?? Please??

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    meiden wat ontzettend naar!
    kunnen jullie (ik spreek jullie beiden maar even aan) een echo krijgen?
    dan heb je duidelijkheid...

vervelende is dat bloedverlies volgens mij in 50% van de gevallen niet zo best nieuws is. helemaal met krampjes erbij..
    sorry dat wil je natuurlijk niet horen
    maar je leest ook verhalen dat het tóch goed is.
    ik denk dat je naar een verloskundigepraktijk moet bellen en dan vragen om een echo?

heel veel sterkte beiden!! en ik hoop op een goede afloop

6. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan nog wel hoor! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik op de normale tijd een menstruatie gehad, wel korter en minder hevig dan normaal maar zeker met bloedverlies een dag of vijf lang. Pas toen het een maand later weer geen echte menstruatie was(maar wel een lichte bloeding) gaan testen en bleek toen dus al zes weken zwanger. Intussen een gezonde dochter van 1.5!

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Dankjewel voor jullie reacties!!!
    Vanmorgen weer getest maar ik had het idee dat het wat lichter was dan gister :( ik ga zo toch een clearblue digital halen... ben wel erg benieuwd wat die zegt. Maar ik heb weinig hoop op een positieve afloop hoor... nu dag drie van bloedverlies. Als het morgen nog is ga ik toch maar weer even de ha bellen. Geloof dat het nog te vroeg is om iets te zien op een echo.

8. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Op de echo moet je nog minimaal een week wachten vrees ik... Maar je eerste bloedverlies is toch ook weer een tijdje geleden, het enige wat je kunt doen is afwachten jammer genoeg. Heb je verder geen kwaaltjes/of had je kwaaltjes die nu weg of minder zijn? Bij mij was het eerste teken van mijn vroege MK dat mijn borsten minder gevoelig waren...

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    o ja, had ik niet aan gedacht, dat het nog te vroeg is voor een echo :(

heb niet zo heel veel ervaring nog.

sterkte met afwachten... xxx

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hey meiden,

De CB digital zei Zwanger!! 1-2 ;) Dus daar was ik wel heel erg blij mee. Het bloedverlies neemt af, is bijna niks meer. Was ook echt geen menstruatie hoeveelheid.. dus de hoop begint wat te groeien. Het gekke was dat ik helemaal geen kwaaltjes had, behalve al drie weken lage rugpijn en stekende hoofdpijn. Maar ik heb ook nogal wat stress gehad... Maar alles wat ik in mijn eerste zwangerschap had, heb ik nu niet. Gelukkig maar anderzijds want toen was ik 9 maanden beroerd.
    De krampen zijn ook weg. Vanmorgen met de verloskundige afgesproken dat ik volgende week bel en dan kijken we verder. Dus voor nu duimduimduim....
    Dankjulliewel voor de reacties!

11. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    o wat fijn! hoop dat alles zo goed blijft gaan :)

12. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik dacht vanmorgen (na me gisteren heeel erg inhouden) nog een testje doen... Was hij lichter dan die van maandag en dinsdag :$ Dus ik ben toch heeeel erg bang dat dit niet goed gaat. Net de ha gebeld of ik een bloedtest kan krijgen, ze bellen terug tussen 12.00 en 14.00 (lekker dan). Gister hadden we al een babyknuffeltje gekocht... maar ik vrees t ergste...

13. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    en??? hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina