raar bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door monica222, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monica222

monica222 Lid

27 mei 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    het is nu bijna 6 maanden geleden dat ik bevallen ben, nu willen wij voor een 2de gaan. Mijn eerste cyclus was na 3 maanden, de 2de keer na 7 weken. nu heb ik weer een nieuwe cyclus en zit in de 2de week. Ik hoop natuurlijk deze week mijn ei te hebben. Nu gebruik ik ovulatietesten van clearblue digitaal. hij geeft nog steeds geen ei aan, maar ik heb wel elke dag buikpijn. Dit had ik de vorige keer ook en bleek uiteindelijk mijn ovulatie te zijn. Nu heb ik wel bij het afgeven wat slijm met bloed er door heen en buikpijn maar geen ei..
    Kan het wezen dat het groeien van de follikel ook wat bloed verlies kan geven...ben steeds zo bang dat het wat verkeerds is..
    zw. test is negatief.
    wij hebben ons kindje verloren dus ik ben er erg mee bezig.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo,

wij als verloskundigen zijn niet echt fan van ovulatietesten, omdat ze inderdaad een vals positief of vals negatief resultaat kunnen geven. Er kan inderdaad wat bloedverlies zijn als je een eisprong hebt en inderdaad ook buikpijn. Vertrouw op je symptomen en minder op de ovulatietest. Hoe lastig dat soms ook is, want vaak zoek je toch bevestiging. Zeker als je zwanger wilt worden. Op de site Ovulatie Berekenen - Zwanger worden ! staan de symptomen rond de eisprong goed uitgelegd. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina