raar buikgevoel

Discussion in 'Zwanger worden' started by Biebke, Mar 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biebke

Biebke Actief lid

Oct 26, 2007
    158
    0
    0
    bediende
    je begrijpt me

ik vraag me af of je overtijd bent idd pas na paar weken posi kn?an teste

2. angi25

angi25 Actief lid

Mar 14, 2008
    120
    0
    0
    het kan wel dan pas positief testen ze zeggen de 1 maak sneller en meer hcg aan als de ander dus wie weet

3. Biebke

Biebke Actief lid

Oct 26, 2007
    158
    0
    0
    bediende
    ga maandag nog es testen

wa kosten die van mat care en clear blue?

4. Miggy

Miggy Actief lid

Apr 3, 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Heyy Biebke,

Wat rot zeg hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijg!

xxx

5. angi25

angi25 Actief lid

Mar 14, 2008
    120
    0
    0
    ik weethet niet zeker hoor maar die van cb kost volgens 17euro en die van matcare weet ik niet

6. angi25

angi25 Actief lid

Mar 14, 2008
    120
    0
    0
    en miggy ga je vandaag testen of wacht je nog even?

7. Biebke

Biebke Actief lid

Oct 26, 2007
    158
    0
    0
    bediende
    hoop ik ook miggy
    onlangs was ik in apotheek en vroeg de beste test en toe zei die ik zal de duurste geven en dat was de gewone predictor

nu wil ik wel eens een andere mat care of zo he

8. Biebke

Biebke Actief lid

Oct 26, 2007
    158
    0
    0
    bediende
    wel heb ik de indruk dat men buik voller is
    men borsten zijn heel zacht en geen pijntje in te voelen maar zijn ook voller en tepel verandert beetje van kleur zegt men ventje

nu ben ik af en toe met vlagen misselijk
    van ochtend zelfs nog om 5u er van wakker geworden
    moet echt tanden op elkaar zetten om het te weerstaan

ook heb ik zo'n gevoel in buik dat niet als ongi krampen/pijn te vergelijken valt dit is eigenlijk minder pijnlijk meer steekjes achtig net aan de onderkant en straalt uit naar zijkanten

zouden deze klachten ook optreden bij schijnzwangerschappen?

biebke

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Biebke, ik voel hetzelfde als jij. Frustrerend is het he. Ik snap je gevoel ook zo goed. Dikke knuffel voor jou!

Napje en Dieselientje, wat een geweldig nieuws. Ik ben echt heel erg blij voor jullie. Ik hoop dat alles andere wachtenden en ik jullie heel snel achterna zullen komen. :baby:

Wat betreft mijn cyclus, die weet ik gewwon niet. Ik ben eind december gestopt met de pil. Meteen ongi geworden en daarna 66 dagen niets meer. Eind mei ga ik op huwelijksreis, als mijn lichaam dan nog zo raar doet, ga ik naar de dokter. Mijn vriend was gisteravond wel heel lief voor me.

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Biebke en @Sucre, ik vindt het zo vervelend voor jullie dat jullie zo in onzekerheid zitten.
    Ik ben inmiddels weer ongi geworden.
    Nu ben ik afgelopen dinsdag bij de dokter geweest voor een blaasontsteking. Ik heb hem gevraagd of het mogelijk is dat je cyclus langer wordt als je teveel bezig bent met zwanger raken!
    Dit is dus volgens hem niet mogelijk.

Schijnzwangerschap kwam maar heeeeeeeeeel weinig voor. Hij geloofde daar niet zo in.

Ik heb dit met hem overlegd omdat ik zelf ook erg veel bezig ben met zwanger raken.
    Ik was heel erg teleurgesteld toen ik ongi werd en heb mezelf behoorlijk voor de gek gehouden met vermeende kwaaltjes etc.
    Terwijl dit pas de eerste ronde was.

Lieve meiden, hopelijk zijn we snel zwanger.
    En kletsen we verder in het NOD forum van mei.

Bye bye

Liefs Luna

11. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ik herken heel erg de beginpost (al een poosje geleden he), maar ik moet nog een week wachten met testen. Laaaaang... Het is niet gepland, wel gewenst, maar we hebben zoveel plannen voor dit jaar, dat maakt het erg dubbel.

Ik ben vooral erg misselijk, voel mijn darmen steeds een uur na mijn boterham alweer rommelen. Ik ben nooit zo misselijk eigenlijk en nu heb ik woensdag avond en gisteren de hele tijd met vlagen zo'n braak gevoel. Ik heb bijna het idee dat het nooit negatief zou kunnen zijn, maar je weet het niet. Alles mag.

12. Momfulness

Gentle,
    ik denk dat het wel prettig is als je er zo in staat. Als het zo is is het welkom en als het niet zo is dan jammer maar niet erg.

Dat is veel fijner dan het zo graag willen en dan steeds die teleurstelling!

Succes met testen!

13. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ja het is wel fijner, alles is welkom, maar uiteraard blijf je een (jonge) vrouw en bij het woord baby vliegen er opeens allerlei rare gevoelens door je lijf..

Nou, duim voor me, nog 7 nachtjes!

Oja, een vraagje. Ik kan 14 dagen na mijn ovulatie testen. Maar ik weet helemaal niet wanneer dat is.. Ik word namelijk pas "ongi" na 4 of 5 dagen in mijn stopweek. Een echte datum dat ik het daaraan kan zien duurt dus nog wel 2 weken. Hoe kan ik mijn ovulatie uitrekenen?

Edit: net gedaan met het testje hiernaast. Heel fijn. Seks gehad op de "beetje vruchtbaar-dag" en pil vergeten op "ovulatiedag". Ik vreet mezelf op hier, grrr...

14. Momfulness

Gentle,ik zou in jou geval toch uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie en vanaf die dag tellen. gebruik de calculator anders eens!

succes!

15. Miggy

Miggy Actief lid

Apr 3, 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi hoi,

Ik ga pas na het weekend testen omdat ik het idee heb dat mijn ongi nog wel komt.
    En ik kan jullie vertellen dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook pas ander halve week later positief teste! Ik wil jullie niet moed in praten maar het kan wel. Alle meiden op de wachtbank heeeeeeel veeeeel succes en sterkte!
    Ik hoop voor jullie dat het zo mag zijn en anders snel die ongi dat jullie weer verder kunnen!

xxxx

16. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Bij mij zijn de :evil: :evil: doorgekomen vandaag :cry:
    Ik snap alleen niet waarom mijn cyclussen langer zijn als we geklust hebben.... Echt irritant!

17. Miggy

Miggy Actief lid

Apr 3, 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Heyy Butt3rfly,

Ahh jammer meid maar weer door naar nieuwe kansen. En ik heb geen idee waarom je cyclus langer is als je geklust heb.
    Misschien raar als ik het zeg maar als mijn ongi niet wil doorbreken klus ik altijd en vaak word ik dan ongi dus vanavond maar weer even aan de klus hihihi.

18. Miggy

Miggy Actief lid

Apr 3, 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi hoi,

Kon toch niet wachten met testen dus heb net een test gedaan maar helaas negatief dus wachten tot de ongi komt.

xxx

19. Miggy

Miggy Actief lid

Apr 3, 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    bannercheck met afbeelding kijken of het gelukt is

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Butterfly, wat jammer zeg. Veel plezier deze ronde. Bij mij niks nieuws, geen ongi, geen misselijkheid meer. Ik heb mijn banner ook maar weer aangepast. Nu maar afwachten.

Share This Page