Hallo meiden, Ik ben ongi geworden wat ik dus al dacht dus zal ff mn banner aanpassen! @Biebke, hoe is het bij jou?
heyy sucre, Ja helaas op naar de volgende ronde weer. Ja mijn cyclussen zitten allemaal rond de 30 dus soms 28 of 29 maar meestal wel rond die 30 dus daar heb ik hem nu ook maar weer opgezet. @Biebke, he wat vervelend meid. maar als een bloedtest negatief is zou hij nog positief kunnen worden? Of weet je dat niet? Strekte ermee hoop snel voor duidelijkheid!
dat is iets dat ik dus niet zeker weet vroeg het de huisarts die zei wacht u ongi af en een vriendin van mij heeft het voorgehad en twee weken later wel positief heb het ff aan de verloskundigen hier gevraagd nu ff wachten op antwoord ps voor al wie me heeft horen/lezen vertellen van collega die in coma lag ga eens kijken naar topic trieste melding
Hoi hoi, Ik ben ongi geworden dacht ik maar ik heb bijna geen rood bloed verlies meer bruin en heeeeeel weinig normaal is het bij mij zo 1ste dag gaat en de volgende dag heeeeeeel veeel bloed verlies. Vannacht lag ik een tijdje wakker van steekjes rechts onderin mn buik en kon ook niet op mn buik liggen. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? ps. ben al 16 mnd van de pil af.
hoi ik heb nu af en toe wat last van bruine smurrie maar niet veel wat moet ik nu denken komt men ongi eraan?
Hoi Biebke, dit had ik ook toen ik laatst ongesteld moest worden. Toen had ik eerst twee dagen bruine afscheiding en toen kwam de ongi pas. Maar ik had toen ook al veel verhalen gelezen over vrouwen die zwanger bleken te zijn en dat de baarmoeder "opgeschoond" moest worden... Kan volgens mij twee kanten op gaan. Luna
Heyy Biebke, Wat spannend steeds bij jou zeg, het kan idd nog 2 kanten op. Maar kan de frustatie ook wel begrijpen hoor dat je niet weet wat het nu is. Sterkte en hoor het graag weer van je! Ik ben iig lekker goed ongi geworden dus op naar de volgende ronde.
Biebke, ik denk wel dat je ongi gaat doorzetten. Jammer he. Bij mij vandaag een bruin sliertje gevonden. Ook ongi? Verder geen buikkrampen, heel vaag dus. Even afwachten dan maar.
voila dag van definitief afscheid en daar zijn de nieuwe ronde ronde 11 alweer ga ff pauze inlasten het wordt me teveel
Balen meid Misschien is een pauze inderdaad wel even lekker dan kun je een beetje tot jezelf komen. Maar je bent nu bijna een jaar bezig heb je er weleens aan gedacht om naar de HA te stappen? Hij wil je vast wel doorsturen als jij duidelijk verteld dat je nu wel heel erg twijfelt aan je lichaam. Misschien kan je man ook onderzocht worden? Ik kan je wel vertellen het lucht heel erg op Liefs Snoopy