hallo, ik heb een miskraam gehad en ben toen meteen weer zwanger geraakt. meteen weer in de wolken, alleen zoo bang voor de angst dat het weer mis gaat. De dag van mijn NOD werd ik ''ongesteld', voelde me wel zwanger dus toch even getest, en ja hoor positief! de dag ernaar nog een beetje ''ongesteld'' geweest en toen stopte het. Weer een test gedaan, deze bleef hetzelfde. Naar 3 dagen weer getest en toen was de streep toch echt donkerder! helemaal happy, de volgende dag dus 5 dagen naar NOD ik dacht ik doe nog één test voor me eigen gevoel om er echt zeker van te zijn. tot mijn verbazing was de streep opeens bijna weg! wie heeft hier ervaringen mee? ik ben echt zo verdrietig weer en bang dat het mis gaat.. ik heb geen bloedverlies en heb nog steeds symptomen.. over 3 weken heb ik me eerste echo. zou het kunnen zijn door een late innesteling, aangezien de ''innestelingsbloeding'' op mijn NOD dag. ? en dat mijn hcg schommelt, vandaar dat de test weer lichter kleurt? ik hoop op reacties en (positieve) ervaringen.. Liefs
Hey, Kan je terecht bij de huisdokter voor een bloedtest? Een zwangerschapstest op zich kan wel eens een vals resultaat geven. De dokter kan je echt uitsluitsel geven. Zou zo jammer zijn moest alles in orde zijn dat je je nu ongerust maakt! Veel sterkte en, succes!!
Dankjewel voor je reactie, ik heb nogmaals getest vandaag en hy is weer mooi donker! ben zo onzeker geworden naar mijn miskraam nu stop ik toch écht met testen liefs
Ik zou ook even een bloedtest aanvragen. Dit is wel een vreemd verloop... Bij mij waren lichter wordende testen niet veel goeds... Ik hoop van harte dat het voor jou wel goed nieuws is!! Sterkte!
Als ie nu weer donker is, is het misschien of geschommel geweest of net even de urine die ene keer niet geconcentreerd genoeg.. hoop voor je dat een plakkertje is en feliciteeer je voorzichtig!.. wel rot dat je zo onzeker bent na een rotperiode, maakt het genieten een stuk lastiger denk ik
Lees net dat je test weer donkerder is geworden. Gelukkig maar! HCG kan in het begin zeker schommelen. Wat is het slopend na een miskraam hè? Zoals je zelf al zegt, maar niet meer testen, want je wordt er gek van. I know.... Succes meid!
bij mij voorspelde dit niet veel goeds... Zie dat je testen nu wel donkerder zijn! Dat lijkt me dan wel weer positief!