Misselijkheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AnitaElisabeth, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Hey!!

Ik begin sinds gisteren echt misselijk te worden, alleen nog geen overgeven, hoewel het wel zo voelt dat het zo kan gebeuren!!
    Is het normaal dat zoiets geleidelijk gaat?

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He Anita,

volgens mij is dat heel normaal. Ik ben met hele lichte vlaagjes misselijk. Ten minste van die momenten dat ik denk: hmm helemaal lekker is dit niet LOL. Maar goed, hoort erbij. Ik ben beniewd naar volgende week en hoe ik me dan voel. Dan ben ik over de 6 weken en neemt waarschijnlijk de misselijkheid toe. Eigenlijk net wat jij hebt.

Liefs Blue Eyes

3. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Hey Blue eyes!!!

Dan wens ik je ook heel veel succes met de misselijkheid!! LOL
    Ik heb net gegeten, we aten kippenpootjes maar kon er maar net 2 op en ben maar over gegaan op een appel...
    Ik vond het niet lekker meer!!
    Zo irri allemaal!!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Of het normaal is dat het geleidelijk gaat weet ik niet... Zelf ben ik ook behoorlijk misselijk geweest tot een week of 16, maar heb maar heel zelden over moeten geven.

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    let er wel op meissie dat je niet voortduren over moet geven... anders google eens naar Hyperemesis Gravidarum...
    (veel vrouwen kennen dat niet)
    grtjs,
    cindy

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hoi!

Ik werd in week 6 ineens erg misselijk. Wat een rotgevoel zeg! Ik merk dat als ik probeer niet over te geven dat gevoel aanhoudt maar als ik uiteindelijk wel overgegeven heb is het gevoel over en kan ik gewoon weer eten! Heel raar! Het kost me 's morgens nu wel 2 uur voordat ik een beetje mezelf weer ben.
    Ik mag niet klagen ben zeer blij dat ik zwanger ben maar het is erg heftig!
    Wat eten jullie zoal als je misselijk bent?
    Bij alles wat ik mezelf voorstel draait mijn maag zich al om bij de gedachte nl...

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik slaap tot in de middag, de enige manier om mn misselijkheid de baas te kunnen, maar ho maar als ik ervoor wakker ben :(

8. Milky

Milky Lid

3 dec 2010
    8
    0
    0
    Sinds gisteren (mijn NOD dag) weet ik dat ik zwanger ben... en vannacht om 12 uur was het feest tot en met 14 uur vanmiddag...! Dus ik heb me ziek moeten melden... elk slokje water kwam er elke keer uit... en gelukkig heb ik nu een beschuitje naar binnen kunnen werken en 2 glazen water op!

@Nachtzon: heb je dit bij je vorige zwangerschappen ook gehad (ofwel waren die te vergelijken?) weet niet hoe ik dit met werk kan combineren namelijk!

Deel Deze Pagina