Hey iedereen, Zoals je kan zien, ben ik net iets meer dan 4 weken zwanger. We zijn echt gelukkig! Maar...... Vrijdag was men NOD, direct getest natuurlijk en een vage streep. Zaterdag nog eens getest en een vette streep. Dus zonder twijfel lekker zwanger. Ook de normale kwaaltjes zijn er: misselijk, moe, in niets zin, zin in bananen en appelsienen (wat ik anders nooit eet), borsten als baksteken enz. Nu heb ik sinds donderdag ook last van menstruatiekrampen. Is dit normaal? Het is al mijn derde zwangerschap en zover mijn herinneringen gaan, kan ik me niet voorstellen dat ik dat toen ook heb gehad. Wel bandenpijn enzo. Ik maak me zorgen omdat ik vorig jaar nog een miskraam heb gehad op 8 weken. Kan iemand me meer vertellen? Bedankt meiden. Groetjes
Ik heb lichte menstruatiepijn gehad toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Achteraf gezien was ik toen 4 weken en 1 dag en de dag erna dus 4 weken en 2 dagen zwanger.
Ik hen toen ik 4 weken was echt verschrikkelijke pijnen gehad, zo erg dat ik moest overgeven van de pijn en lijkbleek was, begon te zweten en echt bijna flauw viel. Dit was zo ontzettend pijnlijk dat ik echt dacht dat ik ene mk zou krijgen. Was ongeveer 25 minuten wat het duurde, daarna nooit meer gehad. Heb nu ook af en toe nog krampen, die zijn heel normaal
heyyy, even een vraagje, ik heb ongeveer 3 dagen geleden mijn eisprong gehad als het goed is, maar vandaag voelde het alsof ik ongsteld moet worden...beetje opgeblazen gevoel....rugpijn.....kan het dat ik de innesteling voel? mijn nod is pas 31 juli ..... wat denken julie?
ik heb sinds een week ook zo een pijn in mijn onderbuik en gespannen,als ik men broek aan doe spant die redelijk ,mijn NOD zou pas 29/7 zijn ,dus kan ik nu nog niet testen,maar zouden dit al positieve tekens kunnen zijn?
Ik had dat ook een paar dagen voor men NOD. Ik zag het echter meer aan de bobbeltjes rond men tepelhof. Dat was echt anders. Ik hoop echt voor jou dat je positief mag testen. Groetjes
Hallo allemaal, Ik heb een vraag Ik ben nou net 4 weken en 3 dagen zwanger, maar heb vreselijke ongi krampen, trekken ook af en toe naar me onderrug.. Heb dit nog nooit gehad, ook bij me vorige 2 zwangerschappen heb ik er geen last van gehad. Het maak me een beetje bang! Is dit normaal in het begin van de zwangerschap, ik ben niet misselijk (dat was wel bij me vorige zwangerschappen), heb geen zwangerschapsklachten, het is alleen dat ik ongi pijnen en heb en daarom maak ik me best wel zorgen! Moet ik me nou zorgen maken? Groetjes, Shenny
Blijkbaar ben ik dus niet de enige. Ik had vorige week in een nacht ontzettend kramp en vanmorgen toen ik wakker werd weer. Het trekt dan naar mijn boven benen. En ik dacht: dit zijn weeen! Ik wist effe niet hoe ik liggen moest. Nu is het helemaal weg en ik heb geen bloedverlies ofzo, maar ik ben zo bang dat het niet goed is. Maar dit is dus normaal? Ik ben voor de allereerste keer zwanger en vind het al zo spannend allemaal
hoi meiden, ook ik heb al een paar dagen last van kampen in mijn buik en ook ik maakte me meteen zorgen. Nou heb ik geen bloedverlies dus dat is positief. Ik hoorde dat het het groeien van je baarmoeder, dus gaan er maar vanuit dat dit het is, en dit is toch positief, dan groeit er in ieder geval wel wat.
Hoi meiden, Ben nu 4 dagen overtijd en last van verschillende zwangerschapssymptonen maar ook van ongi krampen dus denk dat de eraan zitten te komen. Dit is niet gepland want ben in februari pas bevallen van een dochtertje maar begon een beetje aan het idee te wennen dat ik misschien wel weer zwanger kon zijn. Heb nog geen test gedaan omdat ik aan de ene kant verwacht dat ik ongi ga worden maar aan de andere kant twijfel ik ook wel. Geen bloedverlies nog te bekennen alleen die vervelende krampen. Normaal heb ik dat eerlijk gezegd nooit.
Hoi allemaal, Dat heb ik nu dus ook, ik ben 3 dagen overtijd en heb iedere dag met regelmaat last van ongesteldheidskramp, maar geen bloed tot op heden. De kramp is ook veel minder dan normaal het geval is. Alleen vannacht had ik één heftige aanval, maar die is even snel weggegaan als het opkwam en nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Als ik het morgen nog steeds niet ben ga ik testen. Durf nog niet zo goed te hopen dat ik nu echt zwanger zou kunnen zijn!
Helaas.....ik ben zojuist hevig ongesteld geworden! Het was ook wel heel uniek geweest gezien de afgelopen maand (buikgriep, blaasonsteking en anti-bioticakuur). Ff teleurstelling wegslikken en gaan voor de volgende ronde!
De ongi-krampen zijn heel normaal...!Toevallig heb er er afgelopen week nog de huisarts voor gebeld, en die vertelde dat deze 'krampjes' het groeien van je baarmoeder betekenen..! Heel positief dus.....! Groetjes
Wel, bij zitten ze nogal laag, zo net boven het schaambeen en in de liesstreek. Maar ik heb er bijna geen last meer van. Wel bv als ik trappen heb gelopen of heb gepoetst ofzo. Groetjes
Ik heb er in de vierde week ook veel last van gehad. Maar afgelopen week al veel minder. Heel soms voel ik wel wat steken, maar vergeleken met vorige week is het niks. En dan denk je gelijk dat er wat mis is he! Als je nu niks meer voelt! het zal er allemaal bij horen en we wachten maar gewoon af!
Ik heb er ook vooral last van aan het einde van de dag(als ik moe ben) en wanneer ik wat zwaarder werk doe...! Een collega van me is 14 weken zwanger, en heeft er nog steeds last van...! Het schijnt bij de 1 langer te duren als bij de ander...! Ben ook erg blij als dat vervelende gevoel weg is, want het maakt je stiekem toch wat onzeker...