Niet voor mij, ik heb al wat echo's gehad! Maar voor mijn vriendinnetje. Zien jullie m of niet? Predictor binnen 4-5minuten.
Nou ik zie wel wat maar als je zo'n licht streepje hebt is het vaak vals positief. Daar staan ze ook ok bekend helaas. Ik zou haar de kruidvat testen aanraden en dan die waar 2 in een verpakking zitten
Bedankt! Ze gaat morgen naar kruidvat Ik kende deze test niet! Hier ook vaak kv2v5 of cb. O en action een keer omdat die zo goedkoop zijn.
Ik testte bij deze en bij mijn vorige zwangerschap nog na nod negatief met predictor. Kruidvat 2v5 zijn veel duidelijker. predictor hoef ik nooit meer.
Een vriendin van mij testte een paar dagen terug nog positief met de predictor. dag erna werd ze ongesteld. en tijdens ongi heeft ze ook getest en sloeg weer posi uit terwijl ze echt ongi is Gewoon een 2 v5 van kruidvat halen die zijn redelijk goed en daarna cl bl digitaal
Nou..... ze heeft nog een spiraaltje..... Erg welkom hoor! Maar meer noodzakelijk dan leuk om t zo snel mogelijk te weten nu.
Ik had ook als eerste getest met early predictor met ochtendurine 2 dagen voor mijn nod. Na 5 minuten was het tijd om af te lezen en was de test hartstikke wit. 5 minuten later stond er een tuurstreepje. Volgens de gebruiksaanwijzing telde het resultaat binnen 10 minuten. Gelijk naar de winkel gegaan en de gewone testen van kruidvat gehaald. Die was ook nog vaag maar wel al duidelijker en dat was zonder ochtendurine. Ik was nog niet bekend met tuurstreepjes dus ik heb een dag later weer getest met ochtendurine en dit maal ook een kV test. Die was duidelijk.