Hoi! Nina drinkt de laatste dagen slecht.. Nu moet ik erbij vermelden dat we begonnen zijn met inbakeren (puckababy) en ze juist nu wel wat meer slaapt. We hebben nu ook geen ritme, de ene keer slaapt ze langer dan de andere keer en de ene nacht komt ze om 6.00 en dan weer om 04.30.. Wat is verstandig, om toch vaste tijden aan te houden met drinken ivm rust, regelmaat en inbakeren of gewoon wanneer zij aangeeft dat ze trek heeft laten drinken en dan vaste volgorde van handelen aan te houden.. Het is zo moeilijk om vast te stellen wanneer ze nu echt honger heeft... of huilt omdat ze niet in slaap kan vallen... Iemand tips? Ze weegt nu ongeveer 5,5 kilo, ik bied flesjes aan van 150/5. Heel af en toe drinkt ze deze leeg, vaak niet. Vanmiddag (14.00 uur)was ze zo moe na onrustig slapen daarvoor dat ze maar 90 heeft gedronken en daarna weer in slaap viel.. Ze slaapt nu nog steeds dus laat dr lekker liggen tot ze weer zelf wakker wordt...
Hoi pioen, Mijn zoontje(bijna 9 weekjes oud) slaapt ook in de puckababy en had even een weekje dat hij wat minder dronk,ging na een paar daagjes weer over trouwens! Daarna verviel de nachtvoeding rond 03:00, waarschijnelijk door de puckababy,want toen ging hij ineens door slapen. (heerlijk trouwens!) nu zitten we op 5 flessen van 150/5 ipv 120/4! Ik zelf vind de regelmaat erg prettig,hij komt nu rond: 07:00 11:00 16:00 19:00 23:00 hij wijkt soms iets af van deze tijden,maar dan ook heel minimaal en we komen altijd weer richting de goede tijden uit ,ookal is hij een dagje van slag af bijv ,is het de volgende dag weer goed! Je moet doen wat jij denkt dat goed is en werkt! Ik zelf vind zoals het nu gaat erg prettig! Dus mijn tip zou zijn, ga voor die regelmaat en voed op vaste tijden,en kijk of dat lukken wil! En wees consequent met de puckababy dat is erg belangrijk! Succes ermee!
Even met jullie delen hoor, wat een wonderbaarlijk ding die puckababy! Ze heeft geslapen van 22.00 tot 06.30! En elke keer als ze naar bed gaat slaapt ze gewoon!! Pfffffffffff wat een opluchting en wat een rust. O ja even ontopic.. Ze heeft vanmorgen weer goed gedronken, om 06.30 125 en om 10.15 165! Van een heel onrustige, huilende baby naar een slapend, vrolijk kind..Ik ben helemaal opgelucht..
Heb je lekker geslapen vannacht hihi! Wat fijn voor je dat het helpt en dat ze ook weer goed gedronken heeft,soms is geduld hebben en doorzetten een schone zaak! Geniet er van! gr