van 8 flessen naar 6?

Discussion in 'Flesvoeding' started by WesDaan, Sep 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    Wesley is nu 3 weken oud en woog bij zijn geboorte 2550 gram.
    Nu weegt hij bijna 6 pond.
    Hij rommelt erg met zijn flessen.
    Laatst was het cb hier en die vroeg wat ik hem gaf, omdat ik vertelde dat hij vaak zijn flesjes niet leeg dronk maar wel gemiddeld zo'n60 a 70 per flesje dronk. Ik vertelde dat hij 8x90 krijgt aangeboden dit moest ik blijven doen maar nu treedt er een ander probleem op.
    Overdag drinkt hij nog steeds zo'n 70/80 maar vanaf 20:30 gaat hij naar de 100 en soms 110. Ook in de nacht als hij komt voor zijn voeding drinkt hij 110 en ook 's morgens om 6:00uur.
    Maar de rest van de dag drinkt hij maar 70/80.
    Nu zeggen mensen om mij heen dat het misschien een idee is om naar 6 flessen te gaan.
    Omdat hij op één of andere manier toch veel honger heeft vooral aan het eind van de dag.
    Nu heb ik 8x90 uitgerekend en dan kom ik op 720cc dat gedeeld door 6 is 120cc per fles.
    Dit wil ik vanaf morgen gaan proberen.
    Ook laat ik hem zelf komen voor zijn flesjes en maak ik hem niet wakker anders drinkt hij bijna niet.
    Maar de laatste nachten gaf ik hem rond 23:45 zijn laatste fles en dan drinkt hij 110 maar komt soms dan al weer om 2 uur. En dan stel ik het toch even uit totdat er echt 3 uur tussen zit want anders drinkt hij het niet op.
    Maar ook dan drinkt hij weer 110. Misschien zijn 8 voedingen dan toch teveel en zal hij het beter doen met 6.
    Denken jullie ook niet?
    OF hebben jullie nog tips?

Share This Page