Dit is een leuke tool om te kijken of je baby een jongen of meisje is! Graag verneem ik van de zwangere dames die nog moeten bevallen maar wel al weten wat het is, of deze berekening juist is! Jongen of meisje: voorspelling van Pythagoras - Moms and the City - Hét informatiepunt voor en door (aanstaande) moeders
Hij klopt wel, al is het wel compleet 'random'.. Er staat namelijk dat ze met de conceptiedatum rekenen, maar dan moet je, lijkt mij, dus wel een perfecte, regelmatige cyclus hebben..
Euhm.......een van de twee vergist zich (echoscopiste of site) en ik gok dat de site zich vergist Tenzij er nog wat af valt bij ons manneke.
hahaha hier klopte hij bij geen van mijn 4 kinderen. Nou had ik dat van kindje 2 en 3 al wel verwacht, zij waren op dezelfde datum uitgerekend en zijn een jongetje en meisje Maar goed, zij zijn al geboren, misschien werkt het alleen de toekomst in, en niet terug gerekend.
Hij werkt inderdaad alleen in de toekomst, want de dag staat er ook bij, bijv maandag plus datum.. Leuk alle reacties, kom maar door met nog meer reacties!
87% kans jongetje. En dat klopt ook.. Toch geloof ik echt niet in die dingen. Is gewoon toeval dat ie het gewoon zo vaak goed heeft denk ik