Deze week naar de huisarts, spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brabantse1982, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wat gaat de tijd toch snel. Heb me eindelijk zover gekregen dat ik deze week naar de HA durf. Ben nu 6-7 rondes verder en bijna een jaar en de cyclussen worden er niet leuker op :(. Heb geen eisprong kunnen ontdekken met ovu-testen en tempen, duzzzz....hoop dat ze me serieus gaat nemen. Ben nu weer.....:$ aan t wachten op mn ongi en weer duurt het langer....pfff.
    Ik vind het mega spannend, ben bang dat ze me weg stuur met de boodschap, probeer t nog maar ff....zucht.
    Ik hoop dat ik morgen durf, dan ben ik er maar vanaf.
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja joh meid gewoon niet te hard over na denken en gaan. Ze zullen je echt wel serieus nemen, je bent toch een jaar bezig en als je een onregelmatige cyclus hebt en geen eisprong hebt kunnen ontdekken (wordt je ook niet blij van :() lijkt me dat je een goede reden hebt om te gaan. Hopelijk krijg je vlug meer duidelijkheid. Heel veel succes morgen.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meid

heel veel succes van deze kant

mijn oude huisarts heeft me na twee jaar niet door gestuurd
    hij zei dat het heel lang kon duren
    en ik de pil lang heb gebruikt
    ik heb toen verder niets gedaan

ik ben nu 11 jaar bezig
    mijn nieuwe huisarts is ook heel boos
    die heeft de boel ook versnelt

mijn advies is laat je niet van de wijs brengen zo ik
    vraag hem allles
    zorg dat je door gestuurt word

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Je hebt groot gelijk meid dat je de huisarts een bezoekje gaat brengen. En ze zullen je echt wel serieus nemen, want je cyclussen zijn zo onregelmatig en je bent al bijna een jaartje bezig. Verstand op nul (voor zover dat lukt) en gaan! Succes xx

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meid,

Al bij je huisarts geweest? Ik hoop dat hij iets voor je heeft kunnen doen en dat je antwoorden hebt op je vragen. Houd ons op de hoogte! Als je nog moet gaan.... Dan heeeel veel succes

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    nee, ben nog niet geweest, maar beloof dat ik het morgen ga doen. Sterker nog, ga nu bellen voor een afspraak ;) brrrr...wat een watje ben ik he, haha.
    xxxxxxxxxxxx

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Haha, ik heb een bezoekje aan de HA ook wéken uitgesteld.. Moest eerst nog een nieuwe opzoeken, me aanmelden enzo.. 2 weken geleden bij de HA geweest, gevraagd om een doorverwijzing (wat geen enkel probleem was, kreeg te horen dat ik precies op tijd was, waren toen op een week na een jaar bezig) en over 2 weken heb ik m'n eerste afspraak bij de gyn.

Hoewel ik er redelijk tegenop zie ben ik toch ook wel blij dat ik de eerste stap wel heb gezet.

Ben benieuwd wat je HA morgen zegt!

Succes!

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ok, mag morgenochtend pas bellen voor n afspraak, maar dat ga ik zeker doen.
    Spannend hoor, nog steeds geen ongi....
    xxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina