Wat gaat de tijd toch snel. Heb me eindelijk zover gekregen dat ik deze week naar de HA durf. Ben nu 6-7 rondes verder en bijna een jaar en de cyclussen worden er niet leuker op . Heb geen eisprong kunnen ontdekken met ovu-testen en tempen, duzzzz....hoop dat ze me serieus gaat nemen. Ben nu weer..... aan t wachten op mn ongi en weer duurt het langer....pfff. Ik vind het mega spannend, ben bang dat ze me weg stuur met de boodschap, probeer t nog maar ff....zucht. Ik hoop dat ik morgen durf, dan ben ik er maar vanaf. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja joh meid gewoon niet te hard over na denken en gaan. Ze zullen je echt wel serieus nemen, je bent toch een jaar bezig en als je een onregelmatige cyclus hebt en geen eisprong hebt kunnen ontdekken (wordt je ook niet blij van ) lijkt me dat je een goede reden hebt om te gaan. Hopelijk krijg je vlug meer duidelijkheid. Heel veel succes morgen.
hoi meid heel veel succes van deze kant mijn oude huisarts heeft me na twee jaar niet door gestuurd hij zei dat het heel lang kon duren en ik de pil lang heb gebruikt ik heb toen verder niets gedaan ik ben nu 11 jaar bezig mijn nieuwe huisarts is ook heel boos die heeft de boel ook versnelt mijn advies is laat je niet van de wijs brengen zo ik vraag hem allles zorg dat je door gestuurt word
Je hebt groot gelijk meid dat je de huisarts een bezoekje gaat brengen. En ze zullen je echt wel serieus nemen, want je cyclussen zijn zo onregelmatig en je bent al bijna een jaartje bezig. Verstand op nul (voor zover dat lukt) en gaan! Succes xx
Hey meid, Al bij je huisarts geweest? Ik hoop dat hij iets voor je heeft kunnen doen en dat je antwoorden hebt op je vragen. Houd ons op de hoogte! Als je nog moet gaan.... Dan heeeel veel succes
nee, ben nog niet geweest, maar beloof dat ik het morgen ga doen. Sterker nog, ga nu bellen voor een afspraak brrrr...wat een watje ben ik he, haha. xxxxxxxxxxxx
Haha, ik heb een bezoekje aan de HA ook wéken uitgesteld.. Moest eerst nog een nieuwe opzoeken, me aanmelden enzo.. 2 weken geleden bij de HA geweest, gevraagd om een doorverwijzing (wat geen enkel probleem was, kreeg te horen dat ik precies op tijd was, waren toen op een week na een jaar bezig) en over 2 weken heb ik m'n eerste afspraak bij de gyn. Hoewel ik er redelijk tegenop zie ben ik toch ook wel blij dat ik de eerste stap wel heb gezet. Ben benieuwd wat je HA morgen zegt! Succes!
ok, mag morgenochtend pas bellen voor n afspraak, maar dat ga ik zeker doen. Spannend hoor, nog steeds geen ongi.... xxxxxxxxxx