20 juni voor het laatst ongesteld!!!!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by keina, Aug 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    hallo damens en misschien wel heren,

ik word helemaal gek hier! zit vandaag op dag 58!!!!
    ik zou even het hele verhaal vertellen.

20 juni werd ik ongesteld, eigenlijk heel onverwacht op dag 27 al! want zoals je hieronder kan zien varieer ik tussen dag 28 en dag 34.
    bijna elke maand gebruik ik ovulatie testen om mijn ei op te sporen. en ook elke keer is die positief gevarieerd van dag 17 tot dag 21.
    ik loop sinds kort ook bij de gyno maar die wil (in goed overleg met mij!!!) nog even aankijken tot januari, omdat ik wel gewoon ovuleer. en dan gaan ze mijn man onderzoeken, en mijn bloed enz.

maar goed zaterdag 20 juni werd ik ongesteld, dat is dus dag 1
    op dag 21 was mijn ovulatietest positief! ook gemeenschap gehad daarvoor en daarna. ik dacht nou ongeveer nog 14 dagen (meestal bij mij 12,13 dagen) en dan moet ik wel weer ongesteld worden. dat zou dan dag 35 zijn. maar werd niet ongesteld.
    dag 38 testje gedaan, niet zwanger (ochtend urine)
    dag 41 testje gedaan, niet zwanger (middag urine)
    nu heb ik al een keer eerder een uitschieter gehad tot dag 53, maar had toen ook geen ovulatietest gebruikt, dus ging dan vanuit dat ik een menstruatie overgeslagen had. dan zou ik 2x een cylcus moeten hebben gehad van ongeveer 26/27 dagen.

nu zit ik op dag 58, en heb niet weer durven testen, ben steeds zo teleurgesteld, maar wel raar omdat ovu wel positief was deze maand, en gyno zegt dat dingen echt te vertrouwen zijn. maar waarom word ik niet ongesteld??? als ik weer oversla wat raar is, dan zou ik ongesteld moeten worden rond dag 70 ofzo? 2 cyclussen van 35???

nu heb ik wel symptomen maar ja wat zegt dat?
    1. word niet ongesteld
    2. heb 1 dag gehad, dat ik 's ochtends moest overgeven maar ja iedereen op mijn werk was ziek, dus misschien gewoon virus?
    3. niet echt zere borsten maar het trekt een beetje van onder mijn oksel vandaan, beetje trekkende steken, niet hele tijd af en toe.
    verder doen ze helemaal niet zeer tepels ook niet!!
    4. lichte, maar dan ook hele lichte steekjes aan de linker en rechter kant van mijn onderbuik, net onder de navelgrens.
    5. en opvliegers! opeens heeeeel warm hebben, zweten, en dan is het weg, en dat heb ik dan 2 keer op een dag!

waarom niet gewoon duidelijke symptomen en een positieve test?
    nou wacht ik af tot dag 70 anders bel ik gyno en dan een bloedtest doen.

maar wat vinden jullie van dit verhaal?
    kan toch niet te vroeg getest hebben?
    en het is ook niet echt meer ontpillen na een jaar bezig geweest te zijn, en had in begin ook een redelijk nette cyclus.
    we hadden net besloten om minder mee bezig te zijn, geen ovulatie testen enzo tot januari, maar ja ik kan nu op dit moment nog maar alleen daar mee bezig zijn, vind het allemaal zo raar namelijk!

bedankt voor het luisteren en het lezen bedankt

liefs
    keina

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Aangezien je negatieve testen hebt gehad, zal ik ook zeggen nee je bent niet zwanger. Je zou ook een test kunnen doen bij de dokter via bloed. Wil je absoluut zeker zijn van je zaak. En ja buiten dat zou het werkelijk van alles kunnen zijn.

Vroeg getest, zal het zeker niet zijn. Het enigste wat ik nog een keer zal doen is in de ochtend testen, maar ik zou persoonlijk een bloedtest vragen.

xx Chocoladekoekje ( misschien het warme weer ? )

3. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    ik denk ook niet dat ik zwanger ben! bedoel ben nu al een tijdje bezig, en ben er ook wel klaar mee. dus nee dat denk ik ook niet!
    maar waarom zit ik nu al op dag 58? en tja die opvliegers komen echt niet door het warme weer, bedoel daar had ik ook al aangedacht! hahahaha
    eerder denk ik dat ik gewoon nog een griepje of virusje heb.
    maar bedankt voor je reachtie

4. Chocoladekoekje

#4 Chocoladekoekje, Aug 16, 2009
    Last edited by a moderator: Aug 16, 2009
    Een virusje of een griepje kan het inderdaad zijn ja, misschien ook de reden waarom je menstruatie wat langer weg blijft. Je zegt zelf dat je al 1 keer een menstruatie hebt over geslagen.. Misschien nu weer, en dat het wat langer aan houd? Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad... tot nu dan want ik ben 6 dagen overtijd.

Ik heb op dit punt 2 tips voor je: Doe nog een test in de ochtend een hele gevoelige of vraag om een bloedtest dan kan je zwangerschap zeker uitsluiten. Maar verder, is het alleen maar afwachten vrees ik.. zoals iedereen eigenlijk. Hoe vervelend het ook is.

Maar zit je op dag 58 of ben je 58 dagen overtijd?

5. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    nee zit op dag 58 en dacht rond dag 35 ongesteld te moeten worden dus ben nu 23 dagen overtijd! meer dan 3 weken!

wat spannend voor jou, zie dat jij 6 dagen overtijd bent? al getest? hoelang ben jij al bezig?

6. Chocoladekoekje

4 maanden, ja ik ga morgen testen. Maar ik wil helemaal niet, verrassend genoeg heb ik de vorige maanden zitten springen om een test, maar deze maand wil ik het gewoon niet meer.. maar het zal toch een keer moeten gebeuren, mijn vriend vindt het niet bepaald prettig als hij in ''onzekerheid'' zit.

Denk toch wel dat ik een negatieve test ga hebben, ik heb een tijdje wel last gehad maar dat is nu weg dus... ben benieuwd.

Ja 3 weken is niet niks, en bovendien als ik een negatieve test in handen krijg ga ik denk ik het zelfde ''traject'' in als jou.. dan is het ook afwachten tot wanneer ik mijn menstruatie krijg.

7. Chocoladekoekje

Maar ja heb je wat anders gedaan?
    - gesport
    - gegeten ....

Iets anders? Probeer eens goed na te denken. En verder kan ik je denk ik ook niet veel advies verder geven en zal je toch echt op je gyn. moeten wachten. Misschien dat je toch een menstruatie hebt overgeslagen..

xx Chocoladekoekje

8. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    wat lief dat je zo fanatiek mee denkt! nee niet echt! ik denk dat ik gewoon moet wachten!
    maar moest het verhaal gewoon even van mij afschrijven!

bedankt

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Keina, ja, zo'n situatie is ontzettend balen zeg! Ik heb zelf ook een keer een uitschieter gehad van 62 dagen, en later nog een keer eentje van 85 dagen, maar toen was ik aan het tempen, dus wist ik dat ik nog geen ei had gehad en m'n ongi er ook nog niet aan kwam.

Maar als je echt een posi ovutest hebt gehad, zou het ook zomaar kunnen zijn dat het niet raak is, maar dat je dus gewoon je ongi overslaat. Dat kan allerlei verschrillende oorzaken hebben, van stress tot ongezond eten.. (Is me verteld door m'n HA toen ik in die 62 dagen cyclus zat en begon te stressen waarom de testen nega bleven en ik ook niet ongi werd).
    Zolang je niet ongi wordt zou ik elke 2 weken een testje doen (want elke dag gaat zoveel kosten), en anders even naar je gyn bellen om te vragen hoe en wat..

Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Liefs!

10. Chocoladekoekje

Oke is goed meid, naja dan is het in ieder geval van je af. Ja af en toe moet ik dat ook eventjes doen, dat scheelt toch een hoop. Naja succes verder!

Veel liefs, en geen dank hoor! :D

xx Chocoladekoekje

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Wat een onzekerheid.
    Ik zou gewoon nu de gyn al bellen.
    Ook ik werd niet ongesteld nu blijk ik een knots van
    een cyste te hebben. Ik wil je niet bang maken maar dat is in ieder geval de reden bij mij waarom ik niet ongi ben geworden.
    Succes ermee!

12. meissje1984

Jan 27, 2009
    95
    0
    0
    hoi keina,

Ik zit in het zelfde schuitje ik zit nu al op 48 dagen was 1 juli voor het laatst ongesteld. Testen zijn ook elke keer negatief.
    Heb nu een week niet getest dus wil van de week nog is een keer testen.

Ik heb ook elke keer zere borsten aan de zijkant en dat heb ik normaal nooit.

Ik ben vorige week bij mijn ha geweest en die heeft mij verwezen naar een gyn. Dus zit nu op een afspraak te wachten.

Ben beneiuwd allemaal

13. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    :x vandaag getest, negatief, NIET ZWANGER! :x

nu wachten tot 1 september en dan gyno bellen

Share This Page