HEY meiden! Wie kan me helpen! Heb zaterdag ll. (19 aug.) hevige steken gekregen in mijn onderbuik. (heb deze ook wanneer ik ongi ga worden, maar niet zo hevig) Misschien is dit het ontpillen? Nu heb ik al twee dagen zo'n drukkend gevoel in mijn onderbuik. Mijn broek spant helemaal! Wat zou dit zijn? (ben vannacht weer verrast door mijn lieverd.. zàlig! Het is wel nà mijn eisprong, maar zou dit ook een zwangerschap kunnen 'veroorzaken'?) -> met de symptomen die ik nu heb? Ik begin zot te worden, denk ik! HEEEEEELP! Groetjes Liesje25
hey britt sinds 1 januari gestopt met de pil. heb wel geklust één dag voor mijn vorige ongi.. zou hét? groetjes
Heb je nu wel of niet geklsut voor je ei? Zoals je het nu beschrijft zou ik namelijk in eerste instantie aan je eisprong denken.
het hoeft geen ontpillen te zijn hoor... ik ben ook in 5maanden zwanger geworden met de zelfde klachten als jij nu beschrijft. En ik was daarvoor al gestopt met de pil ongeveer 2/3maanden al. Dus het hoeft echt geen ontpillen te zijn. Ik had ook die steken net of ik ongesteld werd en die klachten hielden wel een tijdje bij mij aan ik heb ze nu nog. Veel Liefs Lieverdjuh
Me2 Ik heb niet geklust voor mijn ei, wel 1 of 2 dagen erna (2 nachten geleden). Wél geklust 1 dag vóór ik ongesteld ben geworden. Maar ik vermoed dat dat geen zwangerschap kan meebrengen, mits ik ongi ben geworden... Ik zie wél... ben eigenlijk deze maand meer naar mijn ongi-dagen aan het uitkijken... dan weet ik eindelijk wat gevoel men eisprong heeft en hoe mijn lichaam erop reageert. (ben wel nog steeds misselijk 's morgens) xx Liesje