Raar dubbel slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dani84, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Jarno sliep altijd heel netjes op z`n rug of zij tot 3 weken geleden.
    Zodra hij z`n bed in moet gaat ie zitten en dan valt ie voorover in slaap.
    Nou zul je denken nou ja en?? lekker laten liggen..

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture13661.jpg

Maar: Hij slaapt heel licht en zodra die moet hoesten oid is ie weer wakker en zet ie het op een schreeuwen.. nadeel snachts 6x wakker..
    Z`n nekje krijgt ook weinig steun en denk dat ie daar overdag een beetje last van heeft..

Als we savonds naar bed gaan proberen we hem terug te leggen maar meneer word ook dan 9 van de 10 x wakker.

Heeft iemand tips???

Groetjes Dani

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Dat deed mijn oudste dochter ook... Je doet er weinig aan... Bij m'n dochter ging het na verloop van tijd vanzelf over.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik denk ook dat je er weinig aan doet...
    Maar misschien kun je hem op z'n buik leggen? Kennelijk voelt het prettig, z'n gezichtje tegen het laken zo?

4. lijkt mij vervelend slapen. Wat je er aan kan doen geen idee.

Even offtopic.
    Waar ik wel om moest lachen is dat ik hetzelfde dekbedovertrekje heb, en dus het dekbedje ook dwars neer leg zodat ik het dus goed kan instoppen. Grappig

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Haha van de HEMA. Ja handig zo is het net iets langer aan de zijkant :)

Zal anders cb eens vragen.

Greetz

6. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik zou hem op zijn buik proberen te leggen, misschien slaapt ie dan fijner? Blijkbaar vind hij het dekbed tegen zijn gezicht fijn voelen ofzoiets :)

7. misa

misa Niet meer actief

Och wat een schatje!
    Maar het lijkt mij ook niet lekker slapen en ook niet goed voor zijn nek/rug.

Misschien op de buik leggen en eventueel het uiteinde van de slaapzak onder de matras leggen, zodat je hem vast legt?

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Onze oudste dochter deed dit ook... Viel in de meeste vreemde posities in slaap.... Wanneer ze diep in slaap was kon ik haar weer gewoon recht neerleggen en ze sliep gewoon door... Na een aantal maanden deed ze het niet meer en lag gewoon in bed... een periode waarschijnlijk :)

Je kan er weinig mee...

9. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik denk dat je mannetje het fijn vind om met zijn hoofd ergens op te liggen. Misschien is een dun kussentje een idee. Als je dat toch eng vind los in bed, kun je het ook onder het hoeslakentje leggen.

Deel Deze Pagina