Hoi, Wij zijn op zoek naar een nieuw bed en 1 van de kanten moet in elk geval schuin gezet kunnen worden. Maar zo dat ie wel vlak blijft, dus scharnierend bij het voeteneind. (zoals hier: https://cdns.webareacontrol.com/prodimages/1000-X-1000/1/d/111120164254Lift-Sleep-Ezz-Acid-Reflux-Bed-L.png ) We hebben nu 2 opties gevonden die beide best aan de prijs zijn. 1 is een lattenbodem van ergosleep en de ander een boxspring van goossens. Maar wellicht zijn er nog andere beddenaanbieders die dit hebben en dan wat goedkoper? Zijn jullie het wel eens tegengekomen of heb je een bed dat dit kan? Ben heel benieuwd!
Heb je al gekeken naar 2 persoons hoog laag bedden? Mag ik vragen waarom het bed in die stand moet kunnen? ( kan ik mogelijk meedenken over oplossingen)
Ik weet niet of het is wat je zoekt, maar seniorenbedden hebben veel meer verstelopties dan reguliere verstelbare bedden.
Komt doordat mijn vriend maagklachten heeft, deze stand helpt om te zorgen dat hij geen last van zuurbranden krijgt. Het hoeft alleen bij zijn deel, mijn deel mag gewoon gewoon zijn
En ligt hij altijd schuin? Want dan zou je onder zijn matras een extra schuin aflopend matras kunnen laten maken. Dat scheelt denk ik enorm in de kosten.
Als het bed nooit recht hoeft te kunnen een onderstel onder de lattenbodem (laten) maken waarbij de poten bij het hoofd hoger zijn dan die bij de voeten?
en een "gewoon" verstelbaar bed? zij t handmatig (gezien t toch nooit plat hoeft) of elektrisch als je wel vaak plat wil kunnen zetten. Is t dan niet voldoende dat vooral het bovenlichaam wat hoger ligt? als ik zelf last heb zet ik ook weleens mijn hoofdeind een stukje omhoog en dat helpt dan eigenlijk al wel goed. wij hebben een elektrisch verstelbare boxspring
We hebben nu al een bed voor mijn vriend dat volledig schuin kan, maar onze bedden zijn 20 jaar oud en aan vervanging toe Alleen het rugstuk omhoog doen werkt niet goed. Als je dat langdurig doet, krijg je een hele slecht slaaphouding en veel rugklachten.
Ik weet niet wat voor prijs je te duur vond. Het is een medisch bed dus idd wel aan de prijs. Mijn schoonouders hebben deze in de winkel staan, bij interesse in prijzen stuur me eventjes een pbtje
Google anders eens op trendelenburg. De stand van het bed heet namelijk de trendelenburg houding.....
Kreeg mn vorige bericht niet aangepast. Dus even zo....Anti trendelenburg/ trendelenburg afhankelijk van welke kant je het bed laat zakken....
Poeh dat is een behoorlijke uitgave dan ja. Er zijn natuurlijk wel meer aanbieders, maar het zal vast zo zijn dat je richting die prijs gaat.
https://www.marktplaats.nl/a/diversen/zorg-verpleegmiddelen-en-hulpmiddelen/m1341201647-hoog-laag-bed-met-anti-trendelenburg.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Dit zie ik op marktplaats staan. Heb er verder geen ervaring mee, maar zoek je zoiets?
Ja, dat is idd wat ik zoek! Op zich hoeft het hoog laag deel niet eens, maar dat zul je wel nodig hebben om het schuin te zetten.