gestopt met de pil ..nu toch een knappe cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikhouvanjou, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    Hoi dames,
    helaas ben ik vanochtend na 2 weken te laat te zijn ongesteld geworden :( , jammer maarja the show must go on ! :D
    nu vraag ik me af, als ik het goed berekend heb heb ik nu een cyclus van 35 dagen gehad
    de laatste keer dat ik ongi was was namelijk 30-1-2011.
    moet ik dan deze ronde ook uit gaan van 35 dagen of gewoon weer van 28 ?

liefsss mij

2. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    ???

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    veel succes in je nieuwe ronde en het is nu toch afwachten hoe lang deze ronde gaat duren, het hoeft namelijk niet perse nu weer 35dg te zijn, dat kan wisselen

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je kunt beter van je langste cyclus uitgaan, dus 35 dagen.

Een gemiddelde cyclus is namelijk 28 dagen, maar lang niet iedereen heeft zo'n keurige cyclus! De meeste vrouwen hebben een iets kortere of iets langere cyclus.

Als je zeker wilt weten wanneer je eisprong plaats zal vinden, kun je ovulatietesten gebruiken vanaf dag 10 van je cyclus.
    Of je zou kunnen temperaturen, maar dan weet je pas achteraf wanneer je ei is geweest.

Overigens is het ook nog eens zo dat je na pilstop een onregelmatige cyclus kunt hebben. Het kan zijn dat je volgende cyclus juist korter is dan 35 dagen, maar hij kan ook langer zijn. Vandaar dat je het beste van 35 dagen kunt uitgaan.
    Al hoop ik dat je helemaal niet ongesteld zult worden en lekker zwanger bent deze ronde! :D

5. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    oke bedankt voor jullie reactie ! :D

Deel Deze Pagina