Hallo, Ik heb een vraag, ik heb een dochter van 5 maanden oud. Ze is heel levendig, speelt veel en brabbelt ook veel. Normaal gedrag dus. Nu is het echter zo, dat soms, meestal als ze in de box ligt, ze opeens heel stil is. Wij dachten eerst dat ze sliep, maar dat was dus niet zo. Ik zag een keer dat ze soms "staart" naar niets. Terwijl ze staart, lijkt ze helemaal van de buitenwereld weg te zijn, net alsof ze dagdroomt. Ze lacht ook soms heel ietsjes. Dit duurt maar heel kort, een paar minuutjes, maar ziet er erg eng uit. Ze is dan helemaal bewegingsloos en staart alleen maar naar 1 punt. Voor de rest is alles normaal, drinken, interactie met ons, spelen enz... Ze is wel met de "helm" op geboren zoals ze dat noemen. Misschien ziet ze dingen die wij niet zien? Of moet ik me zorgen maken? Of kunnen baby's ook diep in gedachten verzonken zijn? Alvast bedankt, "een bezorgde moeder"
Wij geloven dat babytjes engeltjes kunnen zien... Baby's zijn nog zo mooi en ongeschonden dat ze die nog kunnen aanschouwen. Iman doet het trouwens precies hetzelfde, zoals jij het beschrijft!
Astrid deed en doet dat ook nog steeds. Die staart dan ineens bewegingloos langs je heen en begint dan te glimlachen.. Ook wij zeggen dat ze dan een onderonsje heeft met onze huisspook, haha.. wie dat is weet ik niet, maar dat ze een onderonsje heeft dat is wel duidelijk!
youame doet het ook ze doet het soms ook als ze bij me ligt dan kijkt ze als het ware door me heen haha
Hier ook zo een die dat doet hoor..lacht soms naar het plafond of de muur, dat je denkt hmm oke haha.. Of in badje..dan ligt ie echt in trance.. Heb ook wel is gehoord dat babytjes dingen zien die wij neit kunnen zien..
Ik geloof ook voor de volle 100% in babyengeltjes, deze engeltjes beschermen babys en doen met hun spelen. Het gedrag wat je omschrijft doet yassir ook. Ik maak me geen zorgen hij wordt geentertaint .
Ik ben blij om te horen dat dit gedrag ook bij meerde kindjes voorkomt. En het idee dat mijn dochter engeltjes ziet die haar beschermen en met haar spelen, geeft een fijn gevoel. Nu hoef ik me er geen zorgen meer over te maken. Nog bedankt voor jullie berichtjes, ze hebben me goed geholpen, ik ben namelijk niet meer zo ongerust hierover.
Baby's en kinderen zien inderdaad veel en veel meer dan de gemiddelde volwassene. Dat komt omdat ze puur en in goed contact met 'boven' geboren worden. In de loop van het leven wordt dit contact steeds meer vervuild en verliezen sommigen het contact zelfs. Jammer vind ik, maar tot nu toe geniet ik er ook van als David naar iets staart wat ik echt niet kan zien. Ik vind het wel leuk en inderdaad een fijn gevoel dat er meer beschermers zijn dan alleen zijn ouders Groetjes Honingbij
Goh, nu ga ik toch weer anders nadenken over het gewone 'staren'. Zou toch mooi zijn, als dat echt waar was,he? x
Steven doet dat wel eens in de kinderwagen, als mensen er dan voor staan, doet hij net of hij ze niet ziet, ik denk dat hij dan moe is, of in gedachten. Ik denk dat je je geen zorgen moet maken.
selaam tamer deed dat heel erg veel toen hij nog klein was. nu doet hij het nog maar minder maar vind het er wel lief uit zien. En in onze turkse cultuur zeggen we ook dat ze naar engelen lachen.
Klopt, moslim geloven dat baby's engelen zien..zij entertainen de baby's..Eslem heeft ook dat ze soms naar een punt kijkt en daar naar lacht..
Wat grappig! Ik zei dat gisteren nog tegen mijn vriend. Ik zei dat het soms wel leek als ze bijv. op haar aankleedkussen ligt, dat ze iets ziet dat ik niet kan zien. Ze doet dan hetzelfde als wanneer ze heel geconcentreerd iets ziet of wil pakken ofzo...Zei ook al dat ze misschien wel spoken ziet, letterlijk. Haha
Lucas ook... Ineens wordt het vanuit het jammeren stil, ligt hij te staren en langzaam zie je dan ineens de ogen dicht vallen en ligt hij heel vredig te slapen. Niet iets waar je je zorgen omhoeft te maken denk ik zo.
Hai hai, Mijn oudste zoon is ook met de helm op geboren zoals ze dat noemen. Hij heeft het nog steeds dat dromerige of zegt ineens iemand te zien staan die er niet is ( voor mij dan) doodeng is dat wel maar ik laat hem zeker in zijn waarde mede omdat ik geloof in het spirituele. Baby's gebruiken zowiezo hun 6e oog net zoals bij dieren zien zij ook meer dan wij naar mate zij ouder worden kan dit minder worden. Ach het kunnen zoveel dingen zijn , ik zou zeggen lekker laten gaan pas als je je echt zorgen gaat maken even contact opnemen met de HA of consultatie buro. liefs Jet