Ik heb nu net een kleintje van 2 weken. Hij komt nu 2 keer in de nacht voor voeding. Gelukkig geef ik borstvoeding en is het zo gebeurt. Nou vroeg ik me af hoe vaak andere kindjes van deze leeftijd komen. Is 2 keer per nacht normaal? En hoe kan ik deze voedingen verschuiven naar bijv 1 voeding. ik hoor graag van jullie groetjes Fee
Die van mij komt nu nog steeds drie keer per nacht. Vanaf het begin al. Ik geef overdag FV en de rest BV.
Gefeliciteerd met je zoontje! Volgens mij is 2 voedingen voor zo'n kleintje heel netjes! Mijn neefjes kwamen stipt om de 2 uur en ja, dus ook 's nachts... Bovendien is 's nachts voeden goed voor je productie. Volgens de bv-cursus die ik gedaan heb is het het beste om het gewoon af te wachten en je niet druk te maken om de klok. Maar ja, ik ben nog niet zo ver dus waarschijnlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan...
oh dus het is geen uitzondering. Nou we gaan gewoon lekker door. Ik mag ook niet klagen want de borstvoeding gaat super en het voeden duurt niet echt heel lang. Bedankt voor jullie reacties gr Fee
Damien komt nu sinds 1 maandje ong om de 7 uur snachts... maar soms dan heeft hij een periode dat ie 3 keer komt...
ik denk dat bv anders is maar toen fien 2 weken was sliep ze door van 11 's avonds tot 7 uur 's morgens. nu ze vijf en halve maand is van 8 tot half 8 ze heeft toen ze twee maanden was een week niet doorgeslapen, maar daarna gewoon weer wel. ik denk eigenlijk dat je met twee weken twee keer per nacht niet mag klagen.. en anders moet je misschien iedere keer proberenb te rekken en gewoon even te laten huilen.. klinkt wel zielig, maar het werkt misschien wel.. en je hebt er later dan weer profijt van!