De kinderwagen bevalt me echt supergoed. Maar de buggy, kan die er echt maar op 1 manier op? De baby kijkt van je af, ipv naar jou. Wie weet dit? groetjes Mensi.
hi...wij hebben hem ook en hij bevalt echt heel goed! maar die kan er inderdaad maar op 1 manier op (voor zover ik weet) en dat is dus dat je kindje van je af kijkt...
Dat is toch bij de meeste buggy's zo? Volgens mij is dat voor de kleine wel zo leuk, kan ie ook wat zien. Ik krijg volgende week mijn Mutsaerts thuisbezorgd, maar dan de variant met 4 wielen.
Ik heb ook de Mutsaert 3 wieler en ja, de buggy kan er maar op 1 manier op, nl kindje van je af..Voor het kind lijkt me dat ook veel leuker, kijkt hij/zij lekker voor zich uit, zodat hij/zij ook alles ziet gebeuren....
Is ook wel zo, dat je kindje alles ziet, maar nu met de winter in aantocht, vangen ze veel meer wind. Daarom vind ik het een beetje jammer.
Ik heb dat nooit als nadelig ervaren..Er zit een lekkere dikke voetenzak bij, warme jas aan en muts op sjaal om en dan valt het allemaal wel mee hoor. Mocht het nu erg extreem zijn met het weer, dan kun je altijd nog je wagen trekken, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt...