het zullen vast wel meer dan een paar biertjes geweest zijn... en beetje verkeerd gevallen denk ik. ik heb dat jaren geleden ook meegemaakt met mn vriend. maar toen kotste hij alleen de boel onder en sloeg wartaal uit. vond het doodseng. de volgende ochtend wist hij nergens meer iets van...
Dit! Waarschijnlijk is hij in zijn dronken droom staan plassen en kan die zich er niets meer van herinneren. Ik kan mij voorstellen dat je geschrokken bent maar als ik jou was zou ik het gewoon met hem bespreken
Zou ook gewoon met hem praten hoor. Maak ook op uit jouw verhaal dat dit de eerste keer is dat je dit meemaakt met hem. En mag aannemen dat hij wel vaker heeft gedronken in jouw bijzijn.
Owwwww mannen af en toe Ergens plassen heeft ie nog niet voor elkaar gekregen, hoewel hij wel een keer in de hoek stond en ik op tijd kon voorkomen dat hij daar plaste. Dat ie eens af en toe dronken is maakt me niet uit, zolang hij me niet lastig valt ermee. Bespreek het als je man wakker wordt, hij zal het vast niet meer weten. En wie weet voelt ie zich dan hartstikke schuldig erover. En zou hij dat flikken als de kleine er is heb ik nog wel een leuke remedie, heeft hier ook goed geholpen. Als ie 'smorgens lekker in zijn bed ligt zijn roes uit te slapen wachten tot de kleine wakker wordt en begint te huilen, babyfoon naast hem neerzetten en rustig aan de kleine gaan verzorgen, dat gehuil is niet zo fijn met een kater... Hier had vl het zo door en liet het voortaan wel uit zijn hoofd om straalbezopen te raken als we de kleine niet bij opa en oma hadden gebracht in een weekend.
Ik heb van 2 biertjes in het ZH gelegen.. Combi van weinig eten warm weer alles ging goed na het tweede biertje en een uur later viel ik neer. ( en ik weet 100% zeker dat er niks in is gedaan was gewoon thuis een rosé biertje aan het drinken met een vriendin )
Oef mijn ex had dit zulk fratsen ook regelmatig als hij lazarus was ging hij ook midden in de nacht in een hoekje staan plassen.Gelukkig was het op zijn eigen kamer.. Je moet het niet op jezelf betrekken hoe hij vanacht op jou reageerde.. Zou er straks maar ff meet hem over praten dat dit geen acties zijn anders maar geen drank meer als hij er zo " slecht" op reageerd..
Niet herkenbaar, wel 1 van de dingen waarvoor ik bang ben en waardoor alcohol er hier niet in komt. Knuffel TS, heb eigenlijk geen idee hoe je hier nou op moet reageren..
Leuk is het niet en al helemaal niet fris, maarja kan gebeuren, gewoon even ter sprake brengen dan zal die vast ook heel raar staan te kijken. Over een tijdje lag je hierom
Heel herkenbaar! Ik ben opgegroeid met twee broers en bij hen gebeurde dit regelmatig! Combinatie van alcohol en diep slapen en daardoor wisten ze niet altijd even goed meer wat ze deden.. Gelukkig was mijn moeder niet de moeilijste en moesten wij er de volgende dag altijd verschrikkelijk om lachen (nubnog steeds als ik eraan denk waar ze overal hebben gestaan om te plassen ). Tis natuurlijk minder leuk als jij degene bent die het moet opruimen dus dat zou ik em sowieso zelf laten doen! En verder, ik denk niet dat hij het expres deed en hij zal er ook niet trots op zijn dus ondanks dat het misschien nu niet echt leuk is (misschien kun je er later wel om lachen?), zeker niet omdat hij tegen je schreeuwde, heeft boos worden niet echt zin denk ik.. Enne.. Er zijn ergere dingen op de wereld denk ik dan maar.. Succes!
Toen ik dronken was heb ik ooit in de huiskamer geplast terwijl ik aan het slaapwandelen was En ooit ben ik wakker geworden onder de douche. Als kind zijnde werd ik regelmatig op vreemde plekken wakker,zeker als ik met de scouting weg was. Ik zou er niet teveel aan tillen,heb effe nog niet verder gelezen maar hij zal het zich nu wel weer herinneren. (kon ik altijd wel)
Klinkt inderdaad of dat hij door die biertjes heel diep heeft geslapen en is gaan slaapwandelen. En dan kan het zomaar zijn dat hij door de invloed van alcohol net de verkeerde afslag heeft genomen. Ben benieuwd of hij het zich kan herinneren?
Ben erg benieuwd hoe het afgelopen is! Ik ben fel tegen alcohol en het komt dan ook niet in huis. Mijn man is vrij om zelf te doen wat hij wilt maar aangeschoten betekend dat hij een andere slaapplaats moet zoeken en het huis niet inkomt. Dus als hij een lekkere avond met zn maatjes wilt hebben slaapt hij bij een van hun. Gelukkig heeft hij zelf ook nooit behoeftes aan zoiets. vroeger wel maar het is er een beetje uitgegroeid. Ik hoop dat je partner zelf ook erg geschrokken is en dat hij er de volgende keer rekening mee houdt. Dit kan natuurlijk echt niet.
Wahahaha, sorry hoor maar ik zou er eigenlijk wel om kunnen lachen. Ik heb zelf wel eens gedroomd dat ik op de wc zat ( geheel nuchter trouwens ) en zo in mijn bed plaste. En ik ben een keer in de wasbak gaan zitten hahaha. En ja, slaapwandelende mensen kunnen heel erg raar reageren als je ze uit hun slaap haalt. Wat wordt er door sommige zwaar aan getild zeg. Direct even een serieus gesprek aan gaan. Pffft, relax. Gewoon even de volgende vragen wat er nou aan de hand was. Wellicht weet hij er niks meer vanaf, biedt hij zijn excuses aan en is het klaar. No big deal.
Ik heb hem gesproken en hij was inderdaad geschokt. Heb hem zelfs even moeten overtuigen want hij dacht dat ik het me had verbeeld. Hij kan het zich ook helemaal niet meer herinneren. Het bleek ook dat hij eerder tijdens het klussen ook al wat op had (waarsch whisky) en de biertjes daarna hebben dit gebeuren waarschijnlijk uitgelokt. Het is ook niet voor het eerst dat hij drinkt dus het zal een combinatie geweest zijn van alcohol en een diepe slaap. Hij moet het in de toekomst maar zien te voorkomen. Gelukkig ben ik niet de eerste die dit meemaakt al is het natuurlijk niet fijn.
Mijn vriend is een flinke slaapwandelaar en doet hele rare dingen in zijn slaap en dat heeft echt niet met alcohol te maken hoor. Dus het hoeft niet altijd drank te zijn. Ik ben het onderhand gewend maar je staat wel even raar te kijken als hij van die rare fratsen uithaalt.
Ik ben ook een hele erge slaapwandelaar en kan ook boos worden wanneer ik zomaar wakker gemaakt word. Er is bij mij niet eens alcohol nodig, maar 'stress' en een te diepe slaap. Ik ben zelfs (in de examentijd) om zes uur 's ochtends wakker geworden op school omdat de deur van de school dicht was. Mijn fiets stond netjes in de fietsenstalling van school, overigens. Helaas ben ik een kei in slaapwandelen! Plassen doe ik altijd wel waar dat hoort, gewoon op de wc. Ik begrijp ook niet waarom mannen dat schijnbaar niet kunnen? Hahaha. Apart wel!