Hallo meiden, Begin augustus hebben wij besloten om de pil de deur uit te doen En te gaan voor ons eerste wondertje. Vorige week op CD 15 had ik veel last van steekjes in mijn liezen en ging er dus vanuit dat mijn eisprong ging komen. Deze steekjes hebben intotaal2 à 3 dagen geduurd. Gisteren op CD 21 had ik dezelfde klachten weer maar iets erger. Ik ga er dan ook vanuit dat ik toen mijn eisprong heb gehad. Ik herinner me dat gevoel nog van voor de pil. Maar.. Nu had ik gisteren heel veel last van mijn onderrug wist niet waar ik het moest zoeken van de pijn. Herkennen jullie dit, is dit ook typische eisprong pijn? Ik kan mij niet herinneren of ik dit voor de pil ook had Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Wat doen jullie tegen die pijn?
Kan het niet zo zijn dat je op CD15 je eisprong voelde en op CD21 de innesteling?? Het zou natuurlijk heel snel zijn, maar some girls just get lucky Maar ik zou ook 'gewoon' rekening houden met ontpillen... Heel irritant en vooral gekmakend door al die symptomen, maar helaas wel vaak de oorzaak van wat je voelt (of denkt te voelen omdat je het zo graag wilt).
Ja ik hou er ook rekening mee dat het ontpillen is hoor. Maar zou je van een innestelling dan zoveel pijn hebben? Ik heb gisteravond echt krom gelegen van de pijn.
Ja croissantje dat dacht ik nou ook van die innesteling! Ik snap niet goed waarom je een cyclus aangeeft van 35 dagen? Misschien dat je dit had voor de pil, maar ik denk dat je nu eerst nog 28 dagen kan aanhouden hoor.... Dus in principe denk ik dat je NOD al over een weekje is. Spannend hoor!
Ja die cyclus weet ik natuurlijk nog niet, ik was er gisteren erg zeker van dat het mijn eisprong was dus vandaar dat ik het veranderd heb. Maar begin nu toch te twijfelen na het verhaal van die innestelling. Ik wacht rustig af tot volgende week, ga er niet vanuit dat het zo snel raak zal zijn.
Goed dat je zo nuchter blijft Love1990. Ik heb eens ergens gelezen dat niet ieder steekje iets te betekenen heeft. Je kan ook al voor of na je eisprong steken en buikpijn hebben, daarom is er geen pijl op te trekken. Juist als je nog aan het ontpillen bent zal je cyclus nog regelmatig zijn en naarmate de pilhormonen je lijf uit zijn gaat je lichaam het op eigen kracht doen en dan kun je gaan schommelen. Ik zie het heel veel in de banners en zo ging het ook bij mij. Mijn NOD is volgende week vrijdag dus we lopen dan bijna gelijk op. We keep in touch!
Ik had dezelfde pijn bij ontpillen, elke eisprong deed pijn tot aan mijn ongesteldheid, zelfs langs geweest bij de huisarts. Toen ik zwanger bleek was de pijn dan ook niet veel anders. Succes!!
Ja ben er vrij rustig onder. Ik zou allang blij zijn als mijn cyclus uit zichzelf op gang komt. aangezien ik een nogal laag BMI heb was ik bang dat mijn eisprong wel eens uit zou kunnen blijven. Hoelang zijn jullie bezig voor een kindje beepje? Voor jullie eerste of heb je al kids?
Wij zijn al een jaar bezig voor onze eerste en al een aantal maanden in het ziekenhuis. Mijn bmi was veel te hoog waardoor mijn cyclus langer werd, dus ik moest afvallen en dat heeft al stukken geholpen en is nu laatste keer weer netjes 28 dagen. Maar helaas blijkt mijn hormoon progesteron na de eisprong niet hoog genoeg te zijn, dus ik heb nu clomid gekregen voor een betere eisprong. Ik hoop dat het hiermee wel lukt. Komt vast wel allemaal goed!
Goh een jaar.. Nu nog heel onbegrijpelijk voor mij. Ik hoop dat clomid voor jou de oplossing is. Nog een weekje dan weten we allebei waar we aan toe zijn. Mijn duimen draaien voor jou
Oo das lief van je. Het valt nog mee als je je bedenkt dat vele hier nog veel langer bezig zijn. Ik heb er vrede mee hoe het nu is, het komt als t komt, zeg maar..... En zo te zien hoef jij volgens die pendels niet lang te wachten! Bij mij heeft iemand november voorspeld, daar houd ik me een beetje aan vast!
Ja die pendels beloven heel wat, maar dat is meer voor de "fun". Het zou leuk zijn als ze uitkomen. Zo niet dan ook geen probleem. Het komt zoals het komt, geldt ook voor mij
Ik ben al niet meer misselijk nu dus dan weet ik al dat het game over is voor mij. Volgende week zal ik ongesteld worden.
Moed houden, misselijk of niet dat zegt nog niks. Het duurt nog 7 dagen wie weet komen de klachtjes volgende week wel. Hier nog steeds zeurende rugpijn, verder nergens last van.
Ik word altijd heel misselijk van de progestron en een week voor de ongi zakt dit weer als er geen bevruchting is, dus dan weetik al genoeg als ik me nu niet meer misselijk voel. Even afwachten wat de uitslag van het bloed is met de waarde van het progesteron. Dan weten we meer of de clomid zijn werk heeft gedaan. Maar zie het somber in. Ach ja kunnen we wel net na mijn ongi op mijn verjaardag naar een pretpark gaan!
Oké, wanneer krijg je die uitslag? Vervelend dat je nu dan al "weet" dat het niet gelukt is, moet je nog een hele week wachten op je ongie. Naar welk pretpark gaan jullie? Ook wel een leuk vooruitzicht, even de gedachten ergens anders. Hier nog meer last van mijn rug. Zal allemaal wel bij het ontpillen horen. Nu maar hopen dat ik volgende week ongie wordt dan weet ik in ieder geval dat mijn lichaam het zelf kan. Ondertussen druk bezig om wat kilootjes aan te komen zodat mijn BMI ook wat hoger komt te liggen
Welk pretpark weten we nog niet, maar gewoon een dagje lekker weg. Ja het is idd frustrerend om het nu al te weten, maar volgens een vriendin hoeft het niet en kan het nu anders zijn door de medicijnen. Ik denk het echter niet, maar hoop het wel. Anders denk ik dat als het raak is, ik echt alleen maar boven de pot hang en daar zit ik ook niet op te wachten. De uitslag krijg ik zodra ik bel naar het zkh als ik ongi ben. Mss dan opnieuw een consult en als t progesteron niet goed is ga ik vragen of ik dat dan niet nodig ipv clomid. Ja die rugpijn van jou....daarmee kan het ook nog alle kanten op hoor. Gewoon afwachten dus. Wil je wat kilootjes van mij hebben anders
Haha ja die hoor ik vaker, mensen die maar wat graag mij wat extra kilootjes willen geven. Kon het maar dan ontving ik ze met open armen. Ik heb sowieso al veel last van rugklachten. Maar dit voelt anders dan anders. Ben ook al bij de fysiotherapie geweest gisteren maar die kon geen duidelijke oorzaak vinden voor de rugpijn ( ontpillen denk ik dan maar) Ik hoop voor jou dat het met medicijnen anders verloopt i.v.m die misselijkheid. Niet gelijk de hoop opgeven, er kan in een week tijd veel veranderen.