Hey, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Maya 25 j en ik en men vriend gaan voor ons eerste kindje. 09/04/15 gestopt met de pil . Allereerste regels gekregen op 14/05. Dan op 4/06 8 dagen lang enkele druppeltjes bruinverlies gehad waardoor ik hoopte dat dit wel eens een innesteling zou kunnen zijn.. Alle testjes waren negatief. Het was ook veel te weinig om men regels te kunnen zijn. Dan maar gewacht op de volgende cyclus, maar elk spoor ontbreekt daar van. Zonder die 8 dagen bruinverlies meegeteld zit ik op een cyclus van 65 dagen ... ( vorige week testje gedaan en ook negatief ) Wie o wie heeft hier ook last van ? En wat kan je eraan doen. Alle tips en reacties zijn welkom . Groetjes Maya
Hey ik heb voor mijn eerste kindje het spiraal gehad. 5 jaar lang niet ongesteld geweest. En kreeg direct een mooie cyclus van 32 dagen en duurde half jaartje voor we zwanger waren. Nog even gevloeid na de bevalling. En toen weer een nieuw spiraal. Tot die tijd niet gevloeid. Tijdens het spiraal soms 1 dagje ook al soms weer na 2 weken. Eenmaal eruit in maart 2 daagjes iets bloed verlies. En pas eind mei echt ongesteld. En toen na 2 weken een week lang bruin bloed verlies vooral bij afvegen (geen idee wat dit was). En 2 weken later 1.5 dag rood bloedverlies (denk toch menstruatie maar dan heel kort). Toch voor zekerheid testen gedaan (want drink ook weleens een borrel). Maar die zijn nog negatief. Ik denk dat mijn lichaam alles weer op regel moet krijgen. Ik heb wel vaker gehoord/ gelezen dat dit een half jaar tot jaar kan duren. Andere hebben soms direct hele mooie cyclus. Daarbij is het heel normaal dat mensen er 1 jaar over doen om zwanger te raken. Zo stond ik er bij de eerste in en zo nu ook. Dat is soms wel heel dubbel, zeker omdat mijn lichaam nu zo gek doet, wordt ik daar heel onzeker van. Omdat als ik ongesteld word dit ook direct wel goed doorzet. Ik wil je ook absoluut niet afschrikken. Er zijn namelijk ook situaties dat bruin verlies innesteling is. Ik heb zelfs bij de 1e zwangerschap op de dag van NOD iets rood verlies gehad. En dacht 2 dagen later ga toch testen. En was wel zwanger. Wat ik toen niet dacht. En de maand ervoor wel. Soms houd je lichaam je voor de gek. Ik hoop uiteraard dat je snel zwanger raak.
Bedankt voor je reactie Ja ons lichaam kan ons echt serieus voor de gek houden. Ik word er echt ongeduldig van