Wat zal de dokter gaan doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lover, Oct 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Ik ben 36 jaar en met ronde 7 weer niet raak. :cry:
    Nu mag ik een afspraak gaan maken met de dokter ivm de leeftijd.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ben eigelijk benieuwd wat ze allemaal gaan doen.
    Ik hoop dat iemand zijn verhaal wild vertellen.

Liefs Lover

2. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    hallo lover,
    hij zal vragen hoe je periode verloopt, temperaturen en doet misschien nog wat testjes, maar misschien stuurd hij je ook wel door naar de gyn.

3. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mij bij de dokter alleen vragen gesteld over hoe menstruatie nu verliep en hoe voordat ik aan de pil was. Omdat ik in een jaar maar 2 keer ongesteld was geworden, ben ik meteen doorverwezen naar de gyn. Bij mensen met min of meer regelmatige cyclus vragen ze soms eerst om temperatuur een paar maanden bij te houden (maar dat heb je misschien al gedaan).

die heeft eerst anamnese afgenomen (heel veel vragen gesteld over menstruatie vroeger en nu, wat ik over familie wist ed). Vervolgens inwendig onderzoek en inwendige echo en bloedonderzoek...

Groet Chrizzzy

4. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Bedankt vor jullie reactie.

Morgen ga ik de dokter bellen en als alles mee zit mag ik er donderdag heen.
    Ze heeft het altijd druk is veel gevraagt dus hoop donderdag.
    Ik hoop dat ze mij door stuurd maar ze weet de achtergrond dus zal zeker wel.
    Al ben ik heel bang dat ik weer vleesbomen heb.
    6 jaar geleden hebben ze al alles schoon gemaakt bij mij dus ben bang dat ze er weer zitten.
    Het erge is dan weer dat ik tegen de narcose op zie omdat ik allergie heb van narcose(mijn ademhaling komt dan heel moeilijk op gang)geen leuke ervaring kan ik je zeggen.
    Maar ja dan denk ik je moet het er voor over hebben maar aan de andere kant denk ik stel ik raak nooit meer zwanger doe ik al die moeite voor niks.
    Maar ja wil gewoon weten wat de kansen zijn want zo is het ook niks elke maand maar die teleurstelling.
    De waarheid kan misschien dan hard zijn maar dan weet ik waar ik aan toe ben.

Mijn familie en vrienden zeggen dat ik op moet houden en gewoon moet genieten van de andere 3 kinderen.
    Ik moet blij zijn dat ze gezond zijn en dat ik er al drie heb.
    Er zijn mensen die ze helemaal niet kan krijgen loop jij te zeuren over een 4e pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    Misschien zeur ik ook wel maar ja mijn gevoel dan?
    Mijn kinderen willen ook graag een zusje of broertje en zitten ook maar af te wachten.
    Man lief heeft het zo met mij te doen hij zegt wat wij willen gaat een ander niks aan ik vindt het ook baale elke maand niks sinds we bezig zijn maar hij heeft er volle vertrouwen in.(lief he)
    Maar mijn gevoel geeft het op ben gewoon bang dat het over is.
    3 kids en in 1x raak en nu na 7 maanden nog niks.
    Ik weet mijn leeftijd zit niet mee.
    2 maanden heb ik mijn zinnen ergens anders op gezet en heeft gewoon weg niet geholpen.
    Heb nu dan ook echt voor het eerst zitten :cry: omdat het weer mislukt is.
    Misschien moet ik maar naar mijn familie en vrienden luisteren niet zeiken en gewoon gaan genieten van het leven maar ja dat gevoel he.
    Weet het gewoon niet meer pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Lover

ps hou jullie op de hoogte

Share This Page