5 weken zwanger en 4 dagen bloedverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door JJ1983, 9 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1983

JJ1983 Nieuw lid

9 apr 2017
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Help!! Ik heb bij 2 dagen overtijd ( afgelopen maandag) positief getest met cb digital. Donderdag begon ik plotseling te bloeden, het is veel minder dan bij menstruatie. Niet eens een maandverband vol per dag. Het bloed komt alleen bij het plassen en/of afvegen eruit. Het is donkerrood en slijmachtig.Geen stolsels alleen af en toe slierten, maar wel veel slijm. Verder heb ik geen last van krampen of buikpijn. Ik bloed nog steeds en weet geen raad. Vanochtend nieuwe zwangerschapstest gedaan en was negatief. Wie heeft zoiets ook meegemaakt en hoe is het afgelopen? Kan nog geen echo, ik ga deze week een bloedtest doen bij huisarts.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Gezien het bloeden en de nu negatieve test ben ik eigenlijk bang dat het niet goed zit...

3. JJ1983

JJ1983 Nieuw lid

9 apr 2017
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Daar ben ik inderdaad bang voor. Ik lees zoveel positieve verhalen van afgelopen jaren. Ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn waarbij het in het heden ook positief is afgelopen. We willen zo graag een tweede. Eerste ging perfect, had geen last van een druppel bloed, hij is inmiddels 3 jaar en 3 maanden. Zenuwslopend.

4. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    gezien de negatieve test denk ik dat het niet goed zit

Deel Deze Pagina