Volgens de berekeningen heb ik vandaag eisprong,maar de zijkant van mijn borsten doen enorm zeer Hebben jullie dat ook wel eens?
Ik heb er ook nooit eerder last van gehad, maar de laatste week heb ik daar ook ontzettend veel last van en aangezien ik een onregelmatige cyclus heb, weet ik niet goed wanneer ik ongesteld moet worden, dus of het nou een eisprong is of dat ik misschien zwanger ben?? heb verder geen verschijnselen van een zwangerschap, maja je weet het nooit. Even afwachten maar... kus meliske
Haihai, Ik heb vandaag mijn eisprong en ik heb er nu geen last van. Andere maanden wel, dus het kan goed zijn dat jij daar ook last van hebt!!!
Hoelang houdt dat dan aan Natas?...Ik heb ook periodes dat m'n borsten zeer doen en aanvoelen als ballonnen, zeer doen is niet echt het woord, ze irriteren en af en toe een en een branderig gevoel. Dan weer aan de zijkanten dan weer links dan weer rechts Gek word ik ervan.
Hoi, Ik heb er eigenlijk altijd last van naar me eisprong,vooral als ik s'avonds mijn bh uittrek,en de dagen voor me ongi is het nog erger,pfff.....en daarna is het weer over.... Groetjes
Ik heb er ook heel erg last van is ook per maand verschillend, maar ze beginnen bij mij al ook rond de eisprong te zeuren en vooral eerst aan de zeikant en meestal 1 kant is wat gevoeliger dan de andere kant en hoe meer ik naar de NOD loop hoe pijnlijker ze worden. Ik ben er wel 2 weken mee zoet altijd. Groetjes Anna