Hoi, ik kan mij nog van een aantal jaren geleden herinneren dat als ik ongesteld moest worden dat ik dan een heel raar gevoel in mijn bovenbenen kreeg. Ik kan het gevoel niet eens omschrijven. Het doet geen pijn. Het is wel irritant en vervelend. Ik zou zelf denken dat het iets met je aders te maken heeft, maar misschien is dat helemaal niet zo. Ik had het alleen als ik ongesteld moest worden. Ik weet niet meer of ik toen de pil wel of niet slikte. Nu slik ik sinds 1 jaar de pil niet meer, en heb dit gevoel eigenlijk niet meer gehad. Tot deze maand. Alleen heb ik het gevoel nu in mijn onderbenen. Ik zit nu wel in de week dat ik ongesteld wordt (of niet ) Herkent iemand dit? Helaas kan ik het gevoel niet goed omschrijven.
Het zou kunnen dat het inderdaad met doorbloeding te maken heeft. Voelt het als een soort kramp die dan doorstraalt naar je benen? Als dit het is herken ik het wel, ik heb de eerste dagen last dat de kramp doorstraalt naar mijn benen, maag en rug. Paracetamol slikken helpt hiervoor goed bij mij. Mocht je het echt niet vertrouwen dan kun je het beste even naar je huisarts bellen.
Herkenbaar.. voelen je benen rusteloos? Bij mij is het ook niet echt pijnlijk, maar zeurend en trekt van mijn heup en lies naar mijn been. Na mijn menstruatie trok het weer weg. Misschien helpt Aleve Feminax?
nee het is geen kramp. Het voelt wel zeurend, maar alleen in mijn onderbenen. Ik heb weleens gedacht aan spataders maar dan moet je het altijd hebben en dat is ook niet zo. Het is een heel raar gevoel, ik kan het niet omschrijven. Sorry.
Ik heb het ook altijd als ik ongesteld moet worden..buik rug en been pijn! Heel normaal hoor.. denk dat je je geen zorgen hoeft te maken En kreeg zo als ik verwachte bij m'n bevalling ook beenweeën en die voelde net zo alleen veel erger
Misschien zijn jullie wel erg gevoelig in je benen? Dat de pijn van de ongesteldheid geneigd is daarnaartoe uit te stralen?
Ik haal deze even omhoog. Volgens de regeltjes zou ik morgen ongesteld moeten worden. Of anders verwacht ik het dit weekend. De vorige keer had ik een paar dagen van tevoren al last van allerlei menstruatiekwaaltjes en na 2 dagen zette mijn menstruatie goed door. Nu zou ik dus morgenn ongesteld moeten worden maar ik heb dus helemaal geen last van kwaaltjes. Het gevoel in mijn benen is weer weggezakt. Is dit nu een goed teken en dus kans op een zwangerschap? Of zou het net zo goed volgende week kunnen doorzetten de menstruatie? Op 1 juni was mijnn eisprong en die week hebben wij genoeg geklust.