niets te zien?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sunnyspring, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyspring

sunnyspring Nieuw lid

12 mrt 2007
    3
    0
    0
    Hallo!

Ik ben nieuw hier. Eigenlijk uit een wanhopige bui hier neergestreken....
    Er is namelijk een klein probleempje en ik hoop dat iemand hier mij kan helpen! Raar verhaal... 5 maanden geleden gemeenschap gehad en het condoom scheurde. Voor de zekerheid een week of twee later een test gedaan. Tuurlijk veel te vroeg, maar ik moest het toch maar proberen!? Pas 2 en een halve maand later een heel klein beetje bloedverlies, niet echt ongesteld. Daarna niet meer ongesteld geweest. Ik geloof niet echt dat ik zwanger kan zijn. Misschien is mijn menstruatie gestopt omdat ik wat afgevallen ben? Ik heb wel last van moeheid, veel moeheid. Maar mijn borsten zijn niet gegroeid. Wel begint nu mijn onderbuik wat uit te steken. niet aangekomen. Doordat ik mij de afgelopen maanden best moe en ziekjes gevoeld heb ben ik (zelfs!) 6 kilo afgevallen... Ik ben best dun dus zou je toch zeggen dat het goed zichtbaar zou moeten zijn als...... Anyway, ik durf niet te testen! HELP! Groetjes....

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi sunnyspring,

Ik kan je maar een advies geven en dat is: doe een test.
    Dan weet je het, zo blijven doorlopen is voor jezelf niet prettig en als je zwanger bent is het wel verstandig dat je kindje gecontroleerd word.

Doe maar een test!

Imke

Deel Deze Pagina