Is het mogelijk dat ik menstruatie pijn heb in mijn buik en boven benen tijdens de eisprong?? Of is het waarschijnlijker dat ik ongesteld wordt? Ben pas gestopt met de pil en had 4 feb mijn eerste menstruatie / onttrekkingsbloeding.. Sinds gister heb ik wat steekjes links onderin en nu het gevoel dat mijn menstruatie er aan zit te komen..
Ik kan het me haast niet voorstellen dat nu al een eisprong zou hebben terwijl dit de eerste maand zonder de pil is. Mijn zus was in de eerste ronde direct zwanger na de pil, dus het kan wel, al is doe kans natuurlijk heel klein. Een eisprong had ze dus wel!!
Waarom kun je niet gelijk een ei hebben dan hahahha....je hormonen zijn gelijk je lichaam uit meid. Als er vrouwen zijn die last hebben van het stoppen met de pil ligt dat aan hun eigen lichaam hormonen zijn gelijk weg als jij stopt.
voor n was ik aan de prikpil en duurde het een beste tijd voor ik een regelmatige cyclus had en een ei sprong. Met de pil is het vast anders. Het zal mijn gevoel wel zijn denk ik..
Ik ben 2x na 1 ronde zwanger geweest en ik heb ook altijd menstruatie krampjes op de dag dat ik mijn eisprong ongeveer zou moeten hebben.. Is echt maar 1 dag.... Denk dus dat je toch je ei hebt, elk lichaam is anders, ook al ben je aan de prikpil geweest. Ken ook iemand die na het stoppen daarvan vrijwel direct zwanger was, terwijl er normaal toch ook iets van 18 maanden voor staat?? Ben benieuwd iig.. succes!
Rotzooi is het inderdaad.. en dat is ook de reden waarom ik niet meer aan de prikpil ben gegaan maar heb gekozen voor de gewone pil. Ik had wel de mazzel dat ik tijdens de prikpil helemaal niet ongesteld ben geweest. Ruim 4 jaar niet. Maar goed, dat is ook niet altijd handig.. De laatste prikpil werkt sowieso 3 maanden na, het duurde 3 maanden voor ik een beetje een regelmatige cyclus had en ben in 6 maanden daarna zwanger geworden. Ik denk dat wij dus nu wel veel kan maken om snel zwanger te zijn. 12 maanden - 3 maanden dus je dus eigenlijk mee mag tellen omdat de prikpil zolang werkt = 9 maanden, valt mee naar mijn idee.. Wij zijn overigens ook jong. Ik ben 23 jaar en mijn vriend is 28. Zal dit ook invloed hebben, of is dat grote onzin?? Saffira29, echt waar?? Wat snel zeg..!!! Dank je wel, spannenddddd..! Ik zie dat jij al in de 5e ronde bent beland?
Ik heb altijd 3 dagen menstruatie achtige buikpijn, de 3e dag zelf vrij pijnlijk, is ook men ei, want 15dagen later wordt ik altijd ongesteld... Maar ja buikpijn kan vanalles zijn hé, veel succes!
Ja officieel de 4e ronde denk ik..? Ja die meid was na een maand zwanger volgens mij, maar wel miskraam geworden uiteindelijk, met 6 weken al. Maar goed, ook dat zegt niets natuurlijk. Ik ben niet aan de prikpil geweest, maar de microgynon 30. Laat je niet misleiden door bepaalde zwangerschapssymptomen hoor.... Ik heb ook hoofdpijn en pijnlijke tepels als ik NIET zwanger ben! haha... Ik heb 2x in mijn leven het gevoel gehad: ja ik ben zwanger! En 2x was dit ook het geval... (nou geld dat ook niet voor elke vrouw natuurlijk) Al met al, gewoon lekker op je gevoel vertrouwen.... niet gaan testen voor je NOD en ook ik ben ontzettend ongeduldig maar probeer toch echt een half jaar minimaal uit te trekken voor het "ontpillen".. (prikpil in jouw geval) Wij klussen om de dag.. Ben benieuwd of het deze maand raak is!! We gaan er iig weer voor.. haha We lopen trouwens bijna gelijk op... als je een cyclus van 29 dagen zou hebben dan.. Ik ben 6 febr ongesteld geworden dus jij zou nu idd ongeveer je ei hebben.... Gewoon lekker klussen vanavond! Succes! You never know....
Wat grappig, dat scheelt niet veel inderdaad.. Mijn eerste menstruatie dag van mijn laatste menstruatie was 4 februari. Dus dat scheelt maar 2 dagen. Of mijn cyclus 29 dagen zal zijn weet ik niet, het immers pas de eerste maand zonder de pil.. Ik was aan de ethinestradiol/levenorgestrel of zo iets.. Ik had bij mijn zwangerschap de eerste weken juist helemaal geen klachten..!! Ik dacht toen elke maand: Nu ben ik zwanger! En toch was het niet zo. Juist de maand dat ik dacht; nu zal het wel niet zo zijn want ik voel helemaal niks, was ik heel verbaasd toen de zwangerschapstest toch positief aangaf..!! 4 weken daarna kreeg ik helaas wel last van erge misselijkheid die lang heeft aangehouden. Hopelijk is dat nu niet het geval. (ben nog in opleiding en moet nog tot Juni). Ik kreeg voor de misselijkheid omeprazol en hoop dat nu ook te kunnen krijgen als ik zwanger ben. Het hielp erg goed!!
De kans is klein idd, maar het kan wel dat je gelijk op 29 zit. Ik was blij verrast dat ik na de eerste maand 40 dagen gelijk op 28 en 29 zat.. Helaas de laatste maand 34, maar goed, beetje stress gehad en dat kan je menstruatie ook beinvloeden natuurlijk. Dat je zo'n last hebt gehad van misselijkheid lijkt me idd vervelend. Kan er gelukkig (nog) niet over mee praten, mijn zwangerschap was echt super goed te doen. Ik sliep overdag wel 1 a 2 uurtjes maar verder echt geen "klachten".. Veel snachts plassen en veel afscheiding, maar geen misselijkheid of hele erge hoofdpijn. Ben benieuwd of een 2e zwangerschap heel anders zal zijn!! Ik ben nog 1x 5 weken en 5 dagen zwanger geweest en ik voelde me wel redelijk hetzelfde (van wat ik me ervan kon herinneren) maar het is tekort geweest om er echt iets van te zeggen. Spannend hoor! Hou me maar op de hoogte... Zal voor je duimen dat het snel raak is iig..
Ik heb ook al 3 dagen lichte buikkrampen, zelfde gevoel als bij menstruatie, en ik zit momenteel rond mijn eisprong. Dus ja, goed mogelijk
@saffira waar vervelend dat een keer mis is gegaan. Lijkt me moeilijk en verdrietig om zo iets mee te moeten maken!! Wat veel afscheiding tijdens de zwangerschap betreft, ik heb nu ook veel afscheiding maar dan doorzichtig en rekbaar. Is wel goed toch? @tralalala, wat spannend. Het is toch vast de ei sprong.. Klussen..!!!!! Haha
Friesland90, ik moet helaas zeggen (schaam me er wel een beetje voor) dat ik de zwangerschap van bijna 6 weken zelf heb afgebroken. Ik had toen wel een relatie, maar geen goeie en het was ook niet de bedoeling. Hij was erg opvliegerig en ging helemaal uit zijn dak toen hij het hoorde.. Nooit gedacht dat ik zoiets ooit zou doen, ben er niet bepaald voor, maar toch besloten (ook omdat ik een dochter heb waar ik aan moet denken) de zwangerschap niet door te zetten. Uiteindelijk voor mijn gevoel wel de juiste beslissing geweest, aangezien ik nu heel gelukkig ben maar wel met een andere man. Doorzichtig en rekbaar slijm betekend bij mij: VRUCHTBAAR! haha.. Maar dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk. Schijnbaar kan je ook voelen op je baarmoedermond gesloten is of niet.. Als het dicht zit ben je niet vruchtbaar en als het iets open staat ben je vruchtbaar of zwanger. (goed je handen wassen als je dit wilt controleren) Ik heb het gisteren en vandaag gedaan, maar ik voel duidelijk dat het nog dicht zit, wel zacht.. en sommige mensen omschrijven het als hard. Maar dat vind ik niet. Nou ben benieuwd allemaal hoor! Ik moet morgen naar de gyn omdat ik een slechte uitslag van mijn uitstrijkje had, nu is de laatste beter dus no worry's van mijn kant maar de gyn moet toch kijken.... ga ik gelijk vragen of hij mijn ei ziet! You never know!! duimen jullie dat het deze maand raak is? Doe ik dat ook voor jullie!
Ohh jeetje, het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen of iets dergelijks hoor!! Wat een vervelende situatie zeg, en ongelovelijk knap dat je deze keuze hebt kunnen/moeten nemen. Je eigen geluk en gezondheid gaat voorop, anders kun je je kindje ook niet bieden waar hij/zij wel recht op heeft. Wat je zegt over het open staan van je baarmoeder, ik vond op internet een stuk tekst waarin stond dat het ook weer dicht gaat als je zwanger bent ter bescherming. Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten voelen eigenlijk.. Ik laat het wel over aan de zwtest aan het einde van de cyclus.. Dat is toch het enige wat je echte zekerheid kan geven (tenminste wel de meeste van alle zelf testen). Succes morgen bij de gyneacoloog. Zou mooi zijn als hij iets kan zien qua eisprong. Lijkt me voor de gyn. toch weinig moeite om daar even naar te kijken, maar je weet waar nooit. Mijn duimen draaien heel hard..!!!!
Ik ben niet gekwetst hoor!! haha Daar is meer voor nodig.. Het is zoals het is, mijn dochter had er ook niets aan gehad als ik het kindje had gehouden en mn ex was weg gegaan zodat ik dus met 2 kids zat zonder pa. Maar ik wens het niemand toe en zou het ook niemand aanraden! Ja ik word ook niet wijs uit die baarmoedermond hoor.. Maar ik ga er ook vanuit dat mijn gyn, als hij toch aan het kijken is, toch wel even kan kijken of mijn ei er nog is of niet.. Of vraag ik nou teveel? haha.. Ik hoop dat het raak is deze maand!!! (ongeduldje) En anders klussen we gewoon weer verder.. ook niet helemaal erg.. thnx voor het duim draaien!!
Ik ben heel benieuwd naar je bezoek aan de gyneacoloog.. En of hij daar ook naar wil kijken en of je er veel wijzer van wordt. Ik hoop ook heel erg dat het deze ronde raak is, al vind ik het ook wel spannend en zeker omdat ik nog in opleiding ben. Ik hoop er nu al heel erg op. Ik ga er vanuit dat het wel een paar maanden zal duren, maar ik denk dat mijn kansen wel aardig groot zijn. Maar goed, dat hoeft nog niks te zeggen natuurlijk. Het is nu echt afwachten.. Verschrikkelijk dat wachten. Ik moet zeggen dat ik er erg veel mee bezig ben en er toch de hele tijd aan denk. Vandaag was mijn zus op bezoek met de 2 kids en zijn even het dorp in geweest. Maar nog steeds denk ik dan wel de hele tijd aan. Ik had het begin van de middag heel erg het gevoel dat ik ongesteld moest worden en dacht ook telkense dat ik het ook echt was. Maar niks hoor!! Wel doorzichtige afscheiding.. Nog steeds. Wel iets minder volgens mij..
Zoals je in het andere onderwerp kunt lezen was het bezoek verhelderend! Haha.. En m'n symptomen die ik nu heb lijken net hele lichte menstruatie klachten.. Lichte hoofdpijn, lichte krampjes baarmoeder, afscheiding doorzichtig.. En mijn ei staat dus op springen!! Gewoon lekker klussen meid. Ik hoop het voor je.. Maar wachten is idd verschrikkelijk!! Als ik de verhalen lees van sommige vrouwen die al 3 jaar bezig zijn, dan denk ik, hoe houden jullie het vol! Pffff.. Maar goed, afleiding zoeken lijkt me voor nu voor ons beide wel handig! En je bent met een opleiding bezig, dus lekker studeren!