hoelang hou jij je aan een dieet

Discussion in 'Zwanger worden' started by Joky, May 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joky

Joky Actief lid

Feb 9, 2014
    451
    0
    0
    Pff ik ben in vier mnd 15 kg kwijt en dat ging vrij makkelijk.. doordeweeks streng rn sweekends gewoon lekker eten maar ik ben mn rem aan t verliezen.. gun mezelf meer snaaidagen dan goed voor me is. Sochtends denk ik nog nou nu ga ik twee maaltijdvervsngers eten en savonds gezond eten en om 12 uur zat ik al aan een tosti grr..
    Wil nog vijf kg maar o iemand een tip????

2. Joky

Joky Actief lid

Feb 9, 2014
    451
    0
    0
    Whaaa iets verkeerd gegaan.. kan iemznd dit verplaatsen naar de lounge?
    :)j

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Blijkbaar vind je de tosti onbewust belangrijker dan de 5 kg. Probeer anders eens wat dingen te vinden die op extreem korte termijn motiveren. Waarom is het met de lunch lekkerder om iets gezonds te nemen ipv een tosti.

4. Witnie

Witnie Actief lid

Aug 14, 2013
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik vind het al heel knap hoor! Was het hier maar 1 tosti waar ik zin in had maar is meestal meer :( hou het meestal een uur ofzo vol...

5. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    clean eating is echt een succes voor ons! zelfs zonder te sporten vliegen de kilo's er van af..en je hongert jezelf echt niet uit..
    Je kunt gewoon eten..

6. Joky

Joky Actief lid

Feb 9, 2014
    451
    0
    0
    Clean eating? Nog nooit van gehoord?

Witnie nee t blijft niet bij die ene tosti. Bedoel te zeggen dat ik me sochtends voorneem om gezond te eten bijv cracottes als ontbijt en magere kwark als lunch en appel tussendoor en dat ik om twaalf uur de verleiding niet meer kan weerstaan.. ben lijnmoe geworden namelijk :( die laatste kiloos zijn het moeilijkst.

Iemand een tip hoe ik dit topic naar de Lounge kan verplaatsen?

7. Witnie

Witnie Actief lid

Aug 14, 2013
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dan zitten we helaas op 1 lijn joky... Ik was 20 kg afgevallen maar er is sinds de zwangerschap (waarvan de kleine al bij à een jaar geleden geboren werd) zijn er daar nog maar 10 van over... Deel door stress er weer aangegeven maar kan de knop niet zo goed omzetten. 'S morgens wel, niet meer wanneer ik op de bank zit en zin in chips krijg..,

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Even niet meer zo krampachtig doen met maaltijdvervangers.. Zoek een eetpartoon waar je evenwicht tussen verbruik en inname heb.. Als je dan iets van je eten verminderd, dan val je vanzelf wel af.

Ik heb mijn dagmenu een paar weken ingevuld op de app van het voedingscentrum. Dan zie je wat je overdag binnenkrijgt. Ik hoef nu niet strikt te lijnen, het gaat ook niet hard naar beneden, maar het gaat wel, en zonder dat ik mezelf vanalles moet onthouden.
    Ik maak gewoon keuzes. Neem ik nu een tosti, prima. Maar dan geen koekje bij de koffie, geen saus bij het avondeten, etc.. Gewoon afwegen.

Share This Page