Hier nog altijd een ongi gevoel in mijn buik en gisteren ook rusteloos gevoel in mijn bovenbenen. Zat er met mijn vrioend over te praten en die zei " let op je bent vast zwanger" Hij wil dat ik een test doe maar hij snapt niet zo heel veel van het vrouwelijk lichaam dus ik moet hem eerst biologie gaan geven. Vond ik onder het eten niet echt nodig hahaha. Nog maar even wachten en dan zal ik het wel zien.
Ook ik heb dat "zenuwachtige gevoel" ik ben er zelf echt misselijk van. Heb zo'n zeurderige hoofdpijn dat ik bijna scheel kijk... Nou ja we zullen maar weer geduld hebben... Duim voor iedereen!
hoi mup ik ben vandaag 8 dagen overtijd nog ltijd een heeeeeeeeeel erg vage test echt heeel vaag du beschouw hem als negatief want ik zie hem echt niet dus misschien verbeeld k het me.. maar goed nu dus 8 dagen overtijd soms wel ee rommelende darm of een klein krapje maar niet pijnlijk,, k hem wel ades over mijn boobs lopen en pukkltjes rond mijn tepels... en wat ik nu ook heb sinds 3 dagen een donkere streep lope van mijn navel tot mijn schaambot..............:S:S raar he dat kan toch iet zo vroeg...
Hey madeliefje waarom bel je de ha niet en vraag of je een bloedtest mag doen? Ik zelf ben ook overtijd. maandag 5 weken geleden sindsg laatste ongi. meestal 28 dagen tm maand en nu al 3 tot 4 dagen overtijd. ga morgen testen,acht de kans wel groot. (zie mijn topic..raar gevoel in buik ook overtijd.) hopelijk weet je snel meer,want dit is ook niet zo leuk groetjes
ik kan echt niet wachten met testen. eigenlijk wil ik het wel doen.en mocht t negatief zijn dan probeer ik het dan vrijdag weer mocht ik donderdag niet ongi worden. maar als het 2 wk duurt en ik ben nog niet ongi ga ik de huisarts bellen. Gaat ze vast weer kijken met zo'n eende bek(hou ik echt niet van) voor mijn zwangerschap dachten we ook dat ik ongi was ik was toen tijdens de pil 3 dg maar hoor overtijd maar ik slikte wel netjes. Toen ging ze kijken en z ekon niet zien dat mijn baarmoeder mond open was,ik had krampen daarna echt pijnlijke krampen. ja hoor mevr werdt ongi,ik had wel enorme ongi pijn die keer pffffff. ik werdt er ziek van. dus hopen dat t zich wel aankondigd binnen die 2wk geen zin in mevr eendebek.