Hoe maak je je sexie

Discussion in 'Zwangerschap' started by Que, Feb 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Que

Que Niet meer actief

Sorry misschien een beetje raar:), maar sinds ik zwanger ben hebben we weinig sex meer. Mijn man vind mij niet meer aantrekkelijk. Kan daar opzich wel een beetje mee leven maar vanavond toen ik de badkamer in kwam (na te kloppen) stond hij met een halve stijve (sorry) onder de douche.

Ik zou heel graag weer een keer sex willlen hebben maar weet niet hoe ik mezelf aantrekkelijk kan maken voor hem. Hij vind die dikke buik maar niets.

Wie herkent dit nog meer of heeft advies?

thanks!!

2. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik vind het een beetje vreemd..
    Mijn vent vind mij nu ik zwanger ben juist mooier dan anders.

Ik heb verder geen tips voor je.. je kan moeilijk je buik weg toveren he?

3. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Komt het alleen door je buik? :) dat hebben de meeste mannen. Daarom deden wij het vaak op zijn (sorry) hondjes!!! :)
    Werkt perfect, of lepeltje...
    Misschien is hij bang, want je bent vast en zeker harstikke aantrekkelijk met je buikje meid :) Zwanger. Mijn man vond me juist supermooi...

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar. Mijn vriend vind het ook niet aantrekkelijk.... Misschien helpt het om met het licht uit sex te hebben? Je kan anders ook aan je partner vragen hoe je het voor hem interessant kan maken. Hij weet het beter dan wie dan ook....

Succes!

5. paradijsvogel

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit zijn goeie tips! Zo gaat het bij ons de laatste tijd ook goed :D

6. Que

Que Niet meer actief

Ja dat heb ik al gevraagd. Kreeg te horen, je weet dat ik niet van dikke vrouwen houd. Toen heb ik gezegd schat het is jouw kindje wat daarin zit. Toen zei hij, ja dat is wel zo maar ik kan er ook niets aan doen.

Nu moet ik ook wel eerlijk toegeven dat hij sowieso niet eentje is die vaak wil sexen hoor. Voor hem is 1x in de 2 a 3 weken zat. Hij zal wel de enige man zijn die dat heeft, maar ja.

7. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    #7 draak86, Feb 15, 2010
    Last edited: Feb 15, 2010
    Sorry hoor je gaat je toch niet in alle bochten wringen omdat jij je niet meer aantrekkelijk vindt terwijl hij jullie aller grootste wonder draagt? Het bedrijven van de liefde inclusief alle gevoelens die krijg je toch niet alleen maar van iemands uiterlijk? Ik niet iig;)
    Dan wens ik je veel succes als je straks 60 bent want dat is het meeste aantrekkelijke er wel af bij mensen.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    exact!

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

mijn man had daar absoluut geen last van en deed heel erg zijn best om mij aantrekkelijk te laten voelen. ik vind het eigenlijk wel een beetje naar voor je, vrouwen zijn hartsikke mooi als ze zwanger zijn, zoals iemand eerder al zei, hij is waarschijnlijk een beetje bang, mijn man vond het op het laatst een raar idee om het te doen omdat hij bang was dat ons kindje het zou merken en dat begreep ik, hij heeft het nooit op mijn uiterlijk afgeschoven gelukkig.

meid, je bent vast al hartstikke sexy, misschien kan je hem geruststellen? of vraag hem eens wat hij sexy vindt want wij kunnen dat wel adviseren maar het gaat om zijn smaak en smaken verschillen.

10. paradijsvogel

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    En dat zou inderdaad genoeg moeten zijn voor ze. Tsja, het houdt een keer op, de buik zit er nog wel even ;) Hij moet het er maar mee doen. En anders heb jezelf ook nog handen :D

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn vent vond mij juist aantrekkelijker door de buik,
    hij vond het mooi,mijn huid voelde fijner aan, en kon niet van me afblijven, pech voor hem dat ik weinig zin had :p

deze zwangerschap komt de buik nu ook al... en hij kan niet wachten tot de buik nog sneller gaat groeien :p

misschien eens de tips van op zijn hondjes of lepeltje proberen ?

12. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik zou ook denken.. wat een rare praat.. je bent toch niet dik, maar gewoon zwanger van zijn/jullie kindje en dat is toch het mooiste wat bestaat.... Moeilijk om te zeggen wat je voor hem zou kunnen doen, om je sexy te kleden.. aangezien het mij overkomt of hij er weinig zin in heeft zo!!! Succes ermee, meid!!

13. tweemeisjes

Niet echt stimulerende woorden van je eigen man..
    Je bent vast en zeker supermooi! :) mijn man is ook niet altijd even aardig, maar op mijn uiterlijk heeft hij het nog nooit geschoven. Want dan word ik echt een bitch hoor. Hoe maakt hij je onzeker, zo dus.

Op zijn hondjes.
    Lamp uit.
    Je kan de buik niet wegtoveren.. ik leef met je mee. Snap dondersgoed dat jij ook je gevoelens hebt:)

14. tweemeisjes

En namens mijn man...

Betrek het niet op jezelf, dat is nergens voor nodig! :)
    Hij zei net letterlijk: ,, Dat is hun wondertje toch?''
    Als je zoiets tegen een vrouw zegt, dat hij niet van dikke vrouwen houd.. Dit is niet dik, maar zwanger.

15. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

inderdaad, dik en zwanger, 2 verschillende dingen.

16. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik vind het maar naar van hem eigenlijk hoe hij doet. Eenj beetje lomp en bot. Hij vergeet misschien wel dat hij iemand kan kwesten.
    En ik ben zeker voor eerlijkheid, maar in deze situatie, al vindt hij dat dan zeg je het niet en verzin je maar wat anders.

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je vriend/man behoorlijk grof??? Hoé kan hij je in hemelsnaam niet meer aantrekkelijk vinden en dan ook nog zeggen dat je dik bent? Dit gaat te ver! Je bent niet dik, je ben zwanger!!!!

Als 'hij het alleen maar kan doen op een lekker strak ding' (even heel kort door de bocht) dan wens ik je alvast veel succes in de toekomst! Sodeknetter zeg, wat een kortzichtigheid...;)

Ik snap best dat jij je seksuele gevoelens nog hebt en die ook graag bevredigd ziet, maar ik zou ze lekker bij jezelf zoeken! Een leuk vriendje genaamd vibo ofzo :p
    En als je straks na de bevalling weer lekker strak bent had ik hem express lang laten wachten hahaha... Ja sorry hoor

18. lalleman

lalleman Actief lid

Jan 9, 2008
    190
    0
    0
    software administrator/software technician
    almelo
    hier sluit ik me helemaal bij aan.
    Sorry dt ik het zeg , maar je kerel komt over als een lompe boer

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Had niet mijn vent moet wezen!
    Heeft hij dan een six pack?
    Vind het een beetje respectloos dat hij je dik noemt, terwijl jij zijn kleine draagt, je bent gewoon zwanger!
    Als mijn vent dit soort dingen zou zeggen zou hij al helemaal geen sex meer van me krijgen.

20. Que

Que Niet meer actief

Het is in mijn ogen echt niet allemaal zo grof hoor. Hij is voor mij juist heel lief. Ik was voor mijn zwangerschap ook niet iemand met maatje 36 maar met maat 44. En idd vind hij het eng dat hij sex met iemand heeft waar ook een baby inzit.

Gelukkig is doet hij wel vaak leuke dingen met mij. Lekker knuffelen op de bank of s avonds in bed lekker bij elkaar liggen, maar de sex nee dat is niet helemaal hetzelfde als het was.

Vinden jullie dan dat een man ten alle tijden moet kunnen sexen ongeacht hoe je bent en hoe je er uit ziet.

Share This Page