Ik ben gisteren zo erg verrast door mijn lieve moeder! Staat ze gisteren ineens voor de deur met allemaal boodschappen.... Ik kreeg een babyshower! Leuk hé. Man lief wist het natuurlijk al lang bleek s'avonds (ha ha). Die wist trouwens niet hoe vlug ie naar boven moest weg vluchten met al die vrouwen in huis. (ha ha) Ik was echt zo verrast, allemaal mooie kado's gehad en mooie luier taarten. Het was echt super gezellig. Zo dat wilde ik gewoon even met jullie delen Gr. Tinkerbel
Super! Zegge, kan jou moeder niet eens met mijn moeder gaan praten Leuk idee zeg, fijn dat je een leuke middag hebt gehad. Lekker veel baby-voorpret Groetjes van Kiki
Ik heb gehad.... 2 luiertaarten knuffelbeer, winnie the pooh kussen rompertjes in rose en blauw (geen idee wat het wordt nog) sokjes van winnie kado bonnen van de Etos en Hema Rammelaars en knuffeldoekjes Bad en shampoo van Nijntje (wist niet eens dat dat bestond) muziek maan Oja, en een heel groot dienblad met allemaal ingepakte kado's. Is een 9 dagen pakket. Als ik bevallen ben mag ik elke dag een kadootje openmaken (en dat is moeilijk) staat daar maar