Raar gevoel in de onderbuik ..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1984, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Hey Meiden,

    Ik ben inmiddels 7 weken zwanger ( erg pril dus nog ) en heb sinds vanmorgen een beetje zo'n gevoel in de buik alsof je ongesteld moet worden of nodig naar de WC moet ofzo ..

    Is dit een normaal gevoel ?
     
  2. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Niemand ervaring hiermee ?
     
  3. jonibra

    jonibra Niet meer actief

    Gevoel van ongesteld moeten worden klinkt heel bekend, beetje zeurderig irri gevoel...
    Denk dat t je banden zijn;)
    Google maar eens op bandenpijn denk dat je dan wel gerustgesteld bent.

    Liefs Deb
     
  4. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Ga gelijk googelen want zit me niet lekker :(

    had namelijk met die eerste dit gevoel helemaal niet ...
     
  5. Trees

    Trees Niet meer actief

    Ik heb het deze zwangerschap ook erg gehad. De gynaecoloog gaf aan dat dit met het groeien van de baarmoeder te maken heeft en dat het heel normaal is. Het voelde inderdaad aan als menstruatiepijn, maar dan net iets anders (lekker duidelijk ;)....)
     
  6. chupa

    chupa Bekend lid

    17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi,

    Ik heb precies hetzelfde gevoel, beetje zeurderige ongi krampjes. Schijnt heel normaal te zijn:D
     
  7. jonibra

    jonibra Niet meer actief

    Ik heb t bij deze zwangerschapp ook erger (of bewuster?) gehad dan bij de vorige 2.
    Ze zeggen dat je baarmoeder bij een volgende zwangerschap sneller groeid misch heeft t daarmee te maken?

    Liefs Deb
     
  8. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier ook hoor, bij allebei de zwangerschappen. Hoort er echt bij!

    Enne, van harte gefeliciteerd!!
     
  9. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Bedankt meiden voor de reacties :D
     
  10. jansen87

    jansen87 Lid

    2 mrt 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad normaal die ongikrampjes. Bij mij ging het op een gegeven moment wel weg. Ik wil je niet bang, maar laat misschien ook even je urine testen of het geen blaasontsteking is. Ik denk maar zo dat je beter het zekere dan het onzekere moet nemen.
     
  11. mama2011

    mama2011 Niet meer actief

    ik ben wel wat korter zwanger maar heb het ook en ook gemene steekjes in mijn lies hoort dit er ook bij? het straalt uit naar mijn onderrug!
     
  12. mama2011

    mama2011 Niet meer actief

    en heb af en toe ook wat steekjes!
     
  13. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heb ik heel lang vanaf het begin gehad. Is je baarmoeder die oprekt. Hoef je je geen zorgen om te maken! Nu (29 weken) heb ik af en toe nog. je baarmoeder heeft veel te verwerken en te doen. En oefent ook al nu voor de bevalling straks!
     
  14. Janan

    Janan Actief lid

    26 feb 2008
    132
    0
    0
    ik heb ook last van die "menstruatiekrampen". maak me er ook wel een beetje druk om merk ik. Het is niet constant, maar komt met vlagen. Mijn rug doet hierdoor ook pijn. Ik begrijp uit deze verhalen dat het erbij hoort?Ook als het niet constant is?
     
  15. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Meiden heb precies hetzelfde dus zal het er bij horen toch :) Merk wel dat ik nu alles veel beter voel dan bij de eerste!! Komt dat misschien omdat je dan sommige gevoelens al herkend of gaat de baarmoeder bij de tweede echt sneller groeien???

    xxx
     
  16. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ja hoor! Bij mij was het zeker niet constant. In het begin wel elke dag maar vooral 's avonds. met pijn in m'n rug ja. Precies zoals je beschrijft en een wee gevoel...net alsof ik ongesteld moest worden maar toch net ff anders...niet ongerust zijn hoor, echt ik ken veel vrouwen, vooral bij eerste kindjes die het hadden!!je baarmoeder moet gewoon erg veel werk doen om op te rekken.lekker met een kruikje (niet TE heet) tegen je rug en buik aan! helpt goed. Laat je lekker verwennen en neem rust als het nodig is.het is een vervelend gevoel maar ik vond het ook weer 'fijn' omdat ik echt voelde dat er daarbinnen iets aan het groeien was!
     

Deel Deze Pagina