hai meiden, ik weet pas net dat ik zwanger ben en nou vraag ik me af of jullie nog chloor gebruiken om de wc schoon te maken of iets anders? ik deed het nl altijd met chloor maar in de boeken staat dat je beter geen agressieve middelen kunt gebruiken en daar valt chloor neem ik aan ook onder. gewone allesreiniger dan maar? wat gebruiken jullie? groetjes Madelon
ik gebruik ook gewoon chloor hoor.... ! Je zit toch geen uren in die lucht.... toiilet schoonmaken is zo gepiept! sluit me aan bij Patroeschka...
ja ik gebruik ook gewoon chloor hoor. je moet natuurlijk niet uren met je neus aan die bus gaan hangen maar gewoon de dagelijkse dingen gewoon blijven doen
Ik gebruik ook gewoon chloor, je doet er toch geen uur over? Bij mij is het binnen een minuutje gepiept en je gaat toch niet boven die fles hangen om te inhaleren? En anders gebruik je wc-eend, of dat soort spullen, zou bijna zeggen: geen problemen bedenken waar ze niet zijn...sorry...maar ik vind het soms een beetje vergezocht....
Hier altijd het toilet met chloor en 2 gezonde kindjes gekregen. Verder doe ik ook de afwasbak zo nu en dan lekker met chloor . Gewoon raampje en deur open en poetsen maar, wc poetsen is zo gepiept Veel poetsplezier!
als het in de boeken staat bedenk ik ze niet. en ik vroeg het me gewoon af. iig bedankt voor de reacties
Schahat, ik las dat ik de pot niet meer mag schoonmaken en zuigen, nee, da's ook gevaarlijk al dat stof! Kan je daar dan mee beginnen als je de kattenbak hebt gedaan?
Ik werk in de schoonmaak, al jaren en mijn kinderen hebben er niks van gekregen. Chloor word gevaarlijk als je het laat staan zonder ventilatie!
Ik hoop dat het niet schadelijk is... heb 2 weken geleden in een bui van nesteldrang heeeeeeeeel de badkamer met chloor geboend hihihihi ben uur of 5 ermee bezig geweest totdat alles blonk.... hihihi