Mijn verhaal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gill1980, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    Vorige maand was ik 1 week overtijd! rood maar veel bruin bloed verlies!
    Deze maand was ik ongeveer 1 week eerder ongi geworden met voornamelijk bruinbloed verlies
    (ik denk zelf niet als een normale ongi)

Nou had ik al een afspraak gemaakt bij de vk ( omdat ik zelf het gevoel had zwanger te zijn) de vk zei tegen mij omdat ze via een uitwendige echo niets kon zien, het mogelijk een zwangerschap zou zijn maar dan in een vroeg stadium...
    Ik was daarom ook doorverwezen naar de gyn! Voor een inwendige echo.

Eenmaal die echo te hebben gehad, zei de gyn dat ze geen zwangerschap kon vaststellen omdat ze geen ringetje zag, maar wel een sliert..

Wat eventueel kon duiden op een zwangerschap ...
    Maar nu weet ik nog niets... over een paar weken heb ik en echo .. om dan idd meer te weten te komen..

Maar ik heb sinds vandaag ook echt een pijn in mijn linker been, en bij mijn schaambeen...
    Gevoelige borsten ( niet pijnlijk ofzo)... en streep bij mijn navel tot mijn schaambeen ..
    mijn haar is dof! en mijn collega kwam vandaaag naar mij toe om te vragen of ik zwanger ben .. omdat ze dat dacht te zien aan mijn uiterlijk ..

Ik ben ook erg moe!, ik ruik veel beter dan normaal! en heb last van heel soms zuur en mijn buik is opgezet! Laat veel windjes en ben aan de diarree

2. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Moeilijk moeilijk,het is echt nog even afwachten vrees ik!
    Want als je zwanger bent, dan is het nog in een vroeg stadium!
    En afwachten is zo moeilijk!

Ik ben nog niet overtijd, maar voel zooo veel. Maar mijn lichaam heeft me al eens vaker voor de gek gehouden helaas.
    Dus hoop het, maar verwacht niet teveel.
    Ik test ook nog echt niet tot zeker ruim een week na mijn NOD, tenminste dat probeer ik wel!

Succes, hoop dat je straks goed nieuws krijgt!

3. littleyo

littleyo Lid

9 jan 2009
    67
    3
    8
    dat is idd moeilijk,, Heel veel succes!

4. twijfelaar

17 sep 2008
    75
    0
    0
    hoi!

wat een rotsituatie he!dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik heb zelf ook in zo'n periode gezeten, ze hebben bij mij toen via een echo gekeken of ik wel of niet een miskraam had gehad. Bij mij bleek dat zo te zijn. De verloskundige zei toen tegen mij dat een sliert betekend dat je baarmoeder zich klaarmaakt voor een volgende menstruatie en dus juist niet duidt op een zwangerschap. Nu weet ik dus ook niet wat waar is.

In ieder geval, succes en we horen het vast wel via deze site!

Groetjes

Deel Deze Pagina